StrongBongSmoke Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 pak ff een andere foto met die kut hoer en dees. die ik zelf nog helemaal heb gemaakt voor jullie.
Bierbuikje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 behalve die cijfer 1 t/m 6 zie ik geen verschil hoor. Dus zeg even wat je veranderd hebt.
Gijsso Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Volgens mij wilt hij aangeven dat ze 6 vingers heeft, en geen 5. Ik zie er maar 5. De 6e kan gewoon zijn dat een vinger daar zit van een van de 5.
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 pak ff een andere foto met die kut hoer en dees. die ik zelf nog helemaal heb gemaakt voor jullie. Laat het nou toch eens zitten man. wat maakt het uit dat ze miss 6 vingers heeft.
WaRioRZ Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Inderdaad Je wil er gewoon mee zeggen dat de tekenaar 1 lijntje te veel heeft getekend. Dat is dus duidelijk voor iedereen EDIT: Hij heeft dit onderwerp ook al eerder aangesneden. Zie: Topic Ook moet hij nu weten dat het een onzin onderwerp is, naar deze post van Dutchy3010: 1) Lijkt me gewoon een normale hand. 2) Onzin topic om over te discussieren. 3) Dit topic gaat op slot. Bewerkt: 1 juni 2008 door WaRioRZ
Dvt Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Ze heeft gewoon 5 vingers. Dus voor schele eigenwijze mensen die denken dat ze hier een topic over moeten maken gaan eerst maar eens naar Hans Anders.. Bewerkt: 1 juni 2008 door Dvt
Jozz Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 waarom scheld je en waarom is het voor scheole en eigenwijze mensen ? er staat in de forum regels duidelijk niet schelden, valt KUT HOER daar niet onder ?
Swiggers Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Jeetje, knappe ontdekking hoor... Dus ? Ze heeft volgens jou zes vingers ? Wat dan nog ? Daar hoef je toch geen nieuw topic voor te starten ? P.s. Lijntje 2 is de Lolly Bewerkt: 1 juni 2008 door swiggers
Tomo_Tanker Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 En ze heeft trouwens niet 6 vingers, maar gewoon 5. Dat lijntje met 6 gaat nergens heen, dus hou d'r maar over op.
niko belic Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 1 van de modoretors gooi hier een slot op ik word gek van dat geketter boeiiend of ze nouw 5 of 6 vingers heb kan mij niks boeien
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 1 van de modoretors gooi hier een slot op ik word gek van dat geketter boeiiend of ze nouw 5 of 6 vingers heb kan mij niks boeien idd
FerryN Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Hmmm, door jouw slechte tekenkunsten kan ik de zogenaamde 6de vinger niet zien, of komt het dat die er niet zit?
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 pak ff een andere foto met die kut hoer en dees. die ik zelf nog helemaal heb gemaakt voor jullie. Is dit een grap ofzo !!! ik zie toch geen verschil ??????????
Scarface92 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 De enige die eigenwijs is ben jij, door weer een nutteloos topic te open.
Recommended Posts