Joffie Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik zou graag een tekst-based rpg willen maken net zoals www.vendetta-crime.gratishosted.nl en www.ba-underground.nl Er zijn er heel veel van zulke en ze zien er bijna allemaal hetzelfde uit. Wat voor programma's hebben ze hiervoor gebruikt en is het moeilijk? Hoe doen ze dit? MVG Joffie. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik zou graag een tekst-based rpg willen maken net zoals www.vendetta-crime.gratishosted.nl en www.ba-underground.nl Er zijn er heel veel van zulke en ze zien er bijna allemaal hetzelfde uit. Wat voor programma's hebben ze hiervoor gebruikt en is het moeilijk? Hoe doen ze dit? MVG Joffie. Geen idee, je zou contact kunnen opnemen met 1 van de makers. Er is vast wel een mogelijkheid om een mailtje te sturen of een PM ofzo Greetz, WaRioRZ Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Misschien helpt dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;mode=linear Succes. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik weet dat het heel ingewikeld is je met veel van php html en msql weten en je hebt een webhst nodig met php onderstuning Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.