Jump to content

GTA IV !00 % Compleet?


Brainfreezz

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik probeer nu al een tijdje GTA IV op 100 % te krijgen en het lukt me al aardig. Nou is het probleem dat ik nu op 99.50 % zit. En ik heb geen flauw idee wat ik nu nog moet doen...

Ik heb alle missies gedaan, heb alle duiven, heb alle jumps gedaan, heb alle racen gedaan, heb alle 30 auto's, heb 20 vigilantes, heb alle activities gedaan met Packie, Brucie & Little Jacob.

Kortom, Hoe verder?!

Help me a.u.b, want ik ben ten einde raad :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gecheat?? Of heb je niet alle vrienden op 90% of hoger gehaald. Ik weet niet. Goed zoeken wat je nog moet doen anders.

Ik heb op het eind wel een paar cheats gebruikt, maar er stond dat die geen invloed hadden...

Maar dat zou het inderdaad nog wel es kunnen zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gekeken op van die 100 % Checklisten op internet, en daarvan heb ik gewoon alles gedaan. Dus als het de cheats zijn, mag mn broertje nu hard gaan rennen...

Geef je broertje maar de schuld! :puh: Maar waarschijnlijk wel dus... Het is veroorzaakt door de cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en als je weer dood gaat dan zijn alle cheats weer weg dus dat mag ook niet baten. Heb je 90% of hoger Like niveau met alle overgebleven vrienden?

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ja en als je weer dood gaat dan zijn alle cheats weer weg dus dat mag ook niet baten.
Dat maakt niets uit volgens jou ? Ookal ben je dood, je hebt wel gecheat. Door Cheaten kun je geen 100 % halen. Hoe en wat ? Dat weet ik ook allemaal niet precies. Maar ik weet wel één ding zeker dat als je cheat, dat je dan geen 100 % kunt krijgen..

Je moet toch ook alle jobs van Roman voltooid hebben ? Misschien heb je dat nog niet gedaan. ^_^

Verder kan ik niets anders bedenken...:puh:

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel "Random Characters" heb je gedaan? Moeten er 10 zijn.

Main Story Missions - 90 (60 total%)

Procedural Missions - 4 (2% per mission = 8%)

20 Current Crimes (Vigilante) (2.5%)

30 Most Wanted Criminals (2.5%)

Find 200 Flying Rats (2.5%)

30 Unique Stunt Jumps (2.5%)

30 Text Message Car Thefts (2%)

Complete All Activities (Win Full Game of Bowling, Win Darts, Win Pool, High Score in QUB3D)

(1.25% per Activity = 5%)

Meet All Random Characters and Complete Their Missions - 10 required characters with 16 missions total

(0.5% each character completed = 5%)

Er zijn random characters die niet meetellen voor de 100%. Ik kreeg de 5% (en de kinder achievement) pas bij de 12de ofzo.

Friends:

Unlock Brucie's Ability - 1.67%

Unlock Jacob's Ability - 1.67%

Unlock Packie's Ability - 1.67%

Complete Every Activity with Brucie once - 1.67%

Complete Every Activity with Jacob once - 1.67%

Complete Every Activity with Packie once - 1.67%

(10% total)

http://www.achieve360points.com/forums/sho...ead.php?t=80719

Bewerkt: door Fruitcake
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gecheat?? Of heb je niet alle vrienden op 90% of hoger gehaald. Ik weet niet. Goed zoeken wat je nog moet doen anders.

Ik heb op het eind wel een paar cheats gebruikt, maar er stond dat die geen invloed hadden...

Maar dat zou het inderdaad nog wel es kunnen zijn...

Cheats hebben wel degelijk invloed. Dan kan je hem niet 100% halen

Link to comment
Delen op andere websites

In het verleden bij andere gta's was er wel de mogelijkheid dat cheats een invloed hadden met als gevolg dat je geen 100% kon halen. Ik weet niet of dit ook bij GTA IV zo is maar het is een mogelijkheid.

Cheats niet meegerekend kan het nog altijd iets anders zijn en ik weet bijna wel zeker dat het in dit geval een random character is dat je vergeten bent.

Per persoon die een RC is, krijg je 0,5% erbij. Al de andere dingen op de 100% checklist tellen voor meer %-en dus die kunnen het niet zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gecheat?? Of heb je niet alle vrienden op 90% of hoger gehaald. Ik weet niet. Goed zoeken wat je nog moet doen anders.

Ik heb op het eind wel een paar cheats gebruikt, maar er stond dat die geen invloed hadden...

Maar dat zou het inderdaad nog wel es kunnen zijn...

Cheats hebben wel degelijk invloed. Dan kan je hem niet 100% halen

Bron? Evaring? Zelf meegemaakt bij jezelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor degenen die het nog niet wisten: Cheaten heeft natuurlijk alleen invloed als je saved. Je kan dus gewoon cheaten als je niet opslaat.

Heb jede QUB3D hi-score verbroken?

Ter aanvulling: Dat is een spelcomputer (arcadehal achtig) die je onder andere kan vinden bij de ingang van de stripclub op Bohan (triangle club). Kijk maar op de kaart die in je doosje zit.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...