Sietse-jos Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 W is omhoog, maar wat is nou eigenlijk vooruit? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Met het pijltje naar voren gaat de helikopter naar voren landen, als je die dus ingedrukt houdt zal hij dan ook vooruit vliegen. Druk je op de pijl achteruit dan zal hij vanzelfsprekend 'afremmen' en daarna achterover hangen, waardoor je dus naar achteren vliegt. Om te draaien met de helikopter en met een vliegtuig op de grond, druk je op Q en E. Met de pijltjes zal dan niet werken, want daarmee leunt een vliegtuig namelijk. Voor alles controlls van GTA San Andreas kun je hier kijken. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Met het pijltje naar voren gaat de helikopter naar voren landen, als je die dus ingedrukt houdt zal hij dan ook vooruit vliegen. Druk je op de pijl achteruit dan zal hij vanzelfsprekend 'afremmen' en daarna achterover hangen, waardoor je dus naar achteren vliegt.Om te draaien met de helikopter en met een vliegtuig op de grond, druk je op Q en E. Met de pijltjes zal dan niet werken, want daarmee leunt een vliegtuig namelijk. Voor alles controlls van GTA San Andreas kun je hier kijken. iedere keer als ik een 180 gedraaid heb. Dan staat het beeld verkeerd hoe kun je dit weer normaal doen? Bewerkt: 1 juni 2008 door Sietse-jos Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Rechtermuisknop indrukken en dat de muis draaien, hierdoor kan je (zonder dat je helikopter beweegt) draaien. Als je de rechtermuisknop niet ingedrukt zou houden dan zou hij namelijk kantelen. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Rechtermuisknop indrukken en dat de muis draaien, hierdoor kan je (zonder dat je helikopter beweegt) draaien. Als je de rechtermuisknop niet ingedrukt zou houden dan zou hij namelijk kantelen. Bedankt allemaal! Ik ben intussen al bij destroy targets. Maar hoe hang je daar voorover? Daar doet de linker muisknop het niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Zoals ik al zei: je kan de helikopter voorover 'kantelen' door op het pijltje naar voren te drukken. Jij hebt het denk ik over het verhaal met de rechtermuisknop indrukken, daarmee draai je de camera. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Zoals ik al zei: je kan de helikopter voorover 'kantelen' door op het pijltje naar voren te drukken. Jij hebt het denk ik over het verhaal met de rechtermuisknop indrukken, daarmee draai je de camera. volgens mij heb je de controls anders in gesteld. dat heb ik ook gedaan. maar volgens mij was de standaard toets iets in de numpads. weet niet precies welke. volgens mij staat bij de les "helicopter take off", hoe alles werkt en wat de controls zijn (Niet bij de tv, maar als je op shift hebt gedrukt om die test te gaan doen, en als je dan leest en doet wat er staat, komt er als je boven bent iets te staan van hoe je moet kantelen.. Overigens staat bij de link die VWO-er gaf, geen controls voor helikopters,gewone autos,motoren en gewone vliegtuigen. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Zoals ik al zei: je kan de helikopter voorover 'kantelen' door op het pijltje naar voren te drukken. Jij hebt het denk ik over het verhaal met de rechtermuisknop indrukken, daarmee draai je de camera. volgens mij heb je de controls anders in gesteld. dat heb ik ook gedaan. maar volgens mij was de standaard toets iets in de numpads. weet niet precies welke. volgens mij staat bij de les "helicopter take off", hoe alles werkt en wat de controls zijn (Niet bij de tv, maar als je op shift hebt gedrukt om die test te gaan doen, en als je dan leest en doet wat er staat, komt er als je boven bent iets te staan van hoe je moet kantelen.. Overigens staat bij de link die VWO-er gaf, geen controls voor helikopters,gewone autos,motoren en gewone vliegtuigen. Ik ben nu al een groot deel van de middag bezig. Ik denk dat ik maar een save game neerzet. Maar bedankt allemaal!!! o.a. door jullie heb ik N.O.E. in 1 keer gehaald! Bewerkt: 6 juni 2008 door Sietse-jos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.