dJiMpiE Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Cheats die het bij mij niet doen: 6 Sterren Politie Nooit Politie Oneindig Longcapiciteit Oneindige gezondheid Volle Gezondheid (Volle armor doet het wel) Respect Upgrade De rest doet het (volgens mij) wel Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Raar de meeste daarvan werken bij mij wel :huh: Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 bij mij werken ook daarvan de meeste wel, mss fout ingetypt? Reageren
Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Doet de cheat Gangwar het bij jou? dat is geen code dat is een glitche als je teminste bedoeld dat er meer gebieden bij komen <_< Reageren
THUNDER Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 gebruik de search ff de volgende x en sommige cheats doen het idd niet Reageren
Tmzom Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 codes die niet werken:oneindig loncapaciteit. respect upgrape. maximaal muscle. gangwar. oneindig gezondheid. Iemand op het gtaforum zei ook: er is een code voor sabre. Dus NIET! De max muscle doet het het wel ooh zou goed kunnen hor maar toen ik hem invoerde was ik al mijn spieren kwijt Maar dat zal wel 1 op de 100000000 mensen overkomen Reageren
neo's Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 bij mij doen deze cheats het wel maar ladies love cj niet oneindig loncapaciteit. respect upgrape. maximaal muscle. Reageren
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 omFG het was allang bekend dat die cheats van oneindig leven en nog 1 paar het niet deden beetje nutteloze onderwerp maar goed <_< <_< Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 (bewerkt) Cheats die het bij mij niet doen:6 Sterren Politie Nooit Politie Oneindig Longcapiciteit Oneindige gezondheid Volle Gezondheid (Volle armor doet het wel) Respect Upgrade De rest doet het (volgens mij) wel Bij mij doet alleen respect en oneindige gezondheid het niet de andere wel Politie rancher doet het niet! dan krijg je een gewone rancher Edit: er is een cheat voor geen vet en geen spieren dat is driehoek up up left Right square bolletje Right Bewerkt: 3 maart 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Cheats die het bij mij niet doen:6 Sterren Politie Nooit Politie Oneindig Longcapiciteit Oneindige gezondheid Volle Gezondheid (Volle armor doet het wel) Respect Upgrade De rest doet het (volgens mij) wel Bij mij doet alleen respect en oneindige gezondheid het niet de andere wel Politie rancher doet het niet! dan krijg je een gewone rancher Edit: er is een cheat voor geen vet en geen spieren dat is driehoek up up left Right square bolletje Right Als je goed kijkt is de code van Politie ranger en de gewone Rancher hetzelfde. Reageren
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 jah dat vind ik egt dom maar die ninja theme is nie veel aan vind ik <_< :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.