Jump to content

[PROBLEEM] Ik kan de server niet in

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals je aan de titel al kon zien kan ik de server niet in. Het probleem ligt zo. Er staat '' Welcome'' Gekkie en dan krijg je Vinewood te zien maar normaal gaat hij dan door naar het inlogscherm maar vandaag loopt ie opeens vast bij Vinewood maar ik kon al wel inloggen dus het is niet die fout die altijd voorkomt. Ik heb Fraps al afgesloten en gedumpt samen met Xfire , Ik heb SA-MP 0.2.2 opnieuw geinstalleerd maar dat had blijkbaar ook geen nut.

Namens Gekkie

Geplaatst:

Heb je GTA San Andreas ook geïnstalleerd en daardoor een verkeerde versie? Heb je modificaties geïnstalleerd die niet .txd of .dff bestanden of de 'main.scm' aanpassen?

Geplaatst:

Ik heb een paar mods idd maar die kan ik niet verwijderen dan zegt hij dat hij beveiligt is ofzo.

Geplaatst:

Ik denk dat het dan aan die modificaties ligt, kan je je hele spel wel verwijderen? Als dat ook niet lukt, probeer eens op een administrator-account (zodat je alle rechten hebt, en er theoretisch gewoon geen beveiliging is voor je account) je modificaties te verwijderen.

Geplaatst:

Weet je, gekkiej, Saving(-paul) had dit ook onlangs, dus ik denk echt dat het aan de server zelf ligt. Ik heb er zelf ook last van gehad en nu ook nog soms maar dit is wel bijna de enige server waar ik last heb van dit probleem.(misschien wordt het opgelost bij die grote update binnekort).

Saving had een oplossing gevonden op het clanforum, dus kijk daar eens even ;)

Geplaatst:
Oke Tjoef , Maar Paul heeft toch de orginele disc niet??

Geen idee. Maar heb jij de originele dan niet??

Als dat zo is kan ik je (hier) niet verder helpen ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...