gamerz1o1 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) In het begin van de game hoorde ik heel vaak een soort van Duits lied en dat is nu ook mijn lievelingslied geworden. is echt vet lied! Dit is 'm: Bewerkt: 1 juni 2008 door gamerz1o1 Reageren
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 In het begin van de game hoorde ik heel vaak een soort van Duits lied en dat is nu ook mijn lievelingslied geworden. is echt vet lied!Dit is 'm: <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GSJx-xmlmBc&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GSJx-xmlmBc&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> dus? Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 ja, sorry verkeerd gedaan nu is ie beter. Reageren
danielb Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 het is russich, schweine heet die van Glukoza.... en het is niet het beginlied van IV Reageren
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 filmpje doet me denken aan hitler Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Nee, die hoorde ik in het begin gewoon vaak op de radio in GTA IV Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 filmpje doet me denken aan hitler Volgens mij is het ook een parodie op Hitler aangezien ze Nazi kleding aanhebben en de millitairen gekleed zijn in de Duitse kleding. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 filmpje doet me denken aan hitler Volgens mij is het ook een parodie op Hitler aangezien ze Nazi kleding aanhebben en de millitairen gekleed zijn in de Duitse kleding. totale spot met Hitler & co, geniaal! Leuk filmpje. Reageren
Suburban Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) lol er is ook zo'n liedje die vaak op de radio is begint met: haralim haralim haralim ofzo is op massive B maar weet iemand hoe die heet ? EDIT: laat maar heb hem al, het was badder den dem Bewerkt: 1 juni 2008 door Suburban Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.