gta vcs-freak Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 heey forumgastjes weet iemand misschien ook hoe je een tel.nummer kan invoeren?want in je telefoon staan alleen namen van je opdrachtgevers enzo,dus hoe moet je zo`n tel.nummer invoeren? op wikigta staat "gebruik de pijltjestoetsen om het tel.nummer in te voeren" maar dat lukt niet! dus ik wacht wel ff op antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA rullezzz Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 druk 1x naar boven dan krijg je de telefoon en dan moet je nog een x drukken en dan kun je nummers intoetsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 druk 1x naar boven dan krijg je de telefoon en dan moet je nog een x drukken en dan kun je nummers intoetsen Nee. je moet pijltje naar boven indrukken. dan nog een keer pijltje naar boven en dan kan je nummers intoetsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Je moet op je D-Pad 2 x op pijltje naar boven drukken. Als je één keer naar boven drukt, dan krijg je het halve mobieltje te zien. Maar als je nog één keer naar boven drukt, dan krijg je het hele mobieltje te zien. Nu kun je met de pijltjes toetsen een nummer invoeren. Bijvoorbeeld: '911'.. Vervolgens druk je linksboven in op het blauwe 'Bel' knopje. Je kunt dan uit drie mogelijkheden kiezen. Optie 1 is 'Politie', optie 2 is 'Ambulance' en optie 3 is 'Brandweer'. Ik hoop dat je nu weet hoe je cijfers in kan tikken op je mobieljte.. P.s. Waarom heeft dit topic als titel "Cheats", volgens mij heeft dit topic helemaal niets met Cheats te maken. Alleen maar de vraag hoe je nummers op je mobieltje kan intikken. Succes Swiggers Bewerkt: 1 juni 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Wss heeft ie de eerste 2 miSiies nog nie gedaan. Daarvoor kan je geen nummers intoetsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minck Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 hoi, wie weet hoe ik een nummerkan intoetsen? want als ik mijn mobiel te voorschijn haal staat er alleen multiplayer aleen bij. heeft iemand een idee vind dit namelijk erg vervelend.? groetjes minck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 je moet wel die eerste twee missies gedaan hebben he. En dan een paar keer pijltje naar boven druken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vcs-freak Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 ja dat zou ik ook zeggen. oja, waarom de titel "cheats" is: ik heb dat mobieltje nodig om codes (cheats dus) in te voeren... vandaar de titel cheats. p.s. er mag een op! p.p.s. handig die telefoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 druk 1x naar boven dan krijg je de telefoon en dan moet je nog een x drukken en dan kun je nummers intoetsen Nee. je moet pijltje naar boven indrukken. dan nog een keer pijltje naar boven en dan kan je nummers intoetsen. Dat zegt ie toch ook? Et werkt alleen bij bestaande nummers (ZiT ofzo) , of bij cheats die worden automatisch opgeslagen in je telefoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vcs-freak Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Je moet op je D-Pad 2 x op pijltje naar boven drukken. Als je één keer naar boven drukt, dan krijg je het halve mobieltje te zien. Maar als je nog één keer naar boven drukt, dan krijg je het hele mobieltje te zien. Nu kun je met de pijltjes toetsen een nummer invoeren. Bijvoorbeeld: '911'.. Vervolgens druk je linksboven in op het blauwe 'Bel' knopje. Je kunt dan uit drie mogelijkheden kiezen. Optie 1 is 'Politie', optie 2 is 'Ambulance' en optie 3 is 'Brandweer'. Ik hoop dat je nu weet hoe je cijfers in kan tikken op je mobieljte.. P.s. Waarom heeft dit topic als titel "Cheats", volgens mij heeft dit topic helemaal niets met Cheats te maken. Alleen maar de vraag hoe je nummers op je mobieltje kan intikken. Succes Swiggers dat komt omdat ik die telefoon wil gebruiken om cheats in te voeren. dus daarom heet dit topic cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.