Jump to content

Advertenties

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb met freewebs een site gemaakt is het mogelijk om er advertenties bij te doen?zodat ik geld verdien het liefst met paypal.Als dit kan hoe dan?

M.v.g. RS-modder

Geplaatst: (bewerkt)

Ehm... Google Adds misschien? :?

Je moet er volgens mij wel een klein bedragje voor betalen, om het op je website te mogen plaatsen. Maar je krijgt er wel voor terug als je website heel erg bekend is.

Het is alleen misschien niet zo slim om het op een Freewebs website te plaatsen... Je kan het beste gewoon een betaalde host nemen zoals Phost.nl en een echte domeinnaam. Maarja, jou keuze! :cab:

Edit:

Je moet er 18+ jaar voor zijn...

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst: (bewerkt)
Is er niet iets wat gratis is?

Ik zou het niet weten. Adsense (Of Google Adds) is volgens mij het beste. Je kan proberen website's te e-mailen en te vragen of je reclame mag maken voor hun en of ze jou willen betalen daarvoor, maar ik denk niet dat ze dat willen tenzij je heel erg veel bezoekers hebt.

Dit kan misschien handig zijn om je website te promoten:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24851

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25357

Ook moet je toestemming hebben van je ouders om met Paypal om te kunnen gaan.

Succes. :)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Ik denk dat ik het toch niet doe dan maar wel bedankt dat je me hebt geholpen.

----------

Heey ik heb nu een advertentie op mijn site staan van google maar ik heb niks van paypal ofzo opgegeven hoe en wanneer word ik betaald?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd naar nieuwste datum. :)<<<

Geplaatst:

Je kan gewoon je bankrekening opgeven en dan wordt het gewoon netjes op je bankrekening gestort.

Belasting gedoe hoef je niet in te vullen (wel natuurlijk je BTW/VAT nummer als ze daar om vragen) aangezien die afdracht percentages alleen in Amerika van toepassing zijn.

Je betaald over Google Adsense inkomsten geen omzetbelasting. Natuurlijk wel winstbelasting (indien van toepassing)

Hierbij heb ik het wel over de Nederlandse situatie, maar de kans is groot dat het in België hetzelfde is.

Geplaatst:

Als je niks hebt opgegeven, kan je natuurlijk ook niet betaald worden. Kijk gewoon bij je instellingen en zorg dat je het alsnog invult. Bij GoogleAds wordt er eerst een testbedrag op je rekening gestort, wat je daarna moet invullen om te laten zien dat de rekening bestaat en van jou is. Succes! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...