lasventuras Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 ik zit de hele tijd te zoeken naar helena maar ik kan haar nergens vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 die zit in blueberry....ze staat op een dak (te schieten) ....gewoon op die schoten afgaan en dan kom je vanzelf bij haar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 ok bedankt ik zat de hele tijd onderaan bij san fiero te zoeken :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Nu weet ik dus wie er toen altijd op mij aan het schieten was. Ik had toen haar hoofd er af geschoten met een shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Nu weet ik dus wie er toen altijd op mij aan het schieten was.Ik had toen haar hoofd er af geschoten met een shotgun Als je haar hebt dood geschoten en je hebt dan gesaved. Dan krijg je je vriendin op geen enkele manier weer terug. Dood=Dood. tenzij je niet saved. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 van haar krijg je dat politie outfit maar je hebt er niks aan want als je naar de legerbassis gaat word je nog steeds neer schoten en 5 sterre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) van haar krijg je dat politie outfit maar je hebt er niks aan want als je naar de legerbassis gaat word je nog steeds neer schoten en 5 sterre hey gtafreaks Je krijgt geen politie suit van helena een politie suit krijg je van barbara van helena krijg je een tuinbroek als je haar honderd % hebt helena kan je vinden in blueberry ze staat op de ammunition store (te schieten) Kill haar niet want dan duurt het ongeveer een maand (in gta tijd) dat ze weer terug is Ps lunatic_gamer je signature is te groot het moet 500X200 zijn PS het staat ook op de walkthurgh als hij het weer doet. Greets Biohazard1990Yakuza Bewerkt: 27 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Je kunt je vriendin niet terugkrijgen... Ik heb denise robinson al meteen kapogeschoten en ze is NIET terug <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Je kunt je vriendin niet terugkrijgen...Ik heb denise robinson al meteen kapogeschoten en ze is NIET terug <_< Als ze nog niet je vriendin is bijv. als ze zegt je bent te dik toen had ik haar vermoord heel lang daarna stond ze daar weer Ps; je kan haar niet meer daten als ze gekilld is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) ik had haar een keer gekild maar nog niet gesaved gellukig Bewerkt: 27 februari 2005 door lasventuras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Volgens mij als je nog niet met haar gepraat heeft en haar dood schiet dat ze wel terug komt. Maar als je haar wel als vriendin heeft en haar dan dood schiet komt ze niet meer terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.