Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik heb vandaag cleo3 gedownload met een paar cleo mods maar SA loopt steeds vast. Ik heb die 2 bestanden al vervangen en de cleo map plus bijbehoorende bestanden gesplaatst. Maar nu loopt sa steeds vast als ik een new game start of een saved game laas. Hij loopt altijd vast als het balkje op ongeveer 90 procent is. Ik heb mijn sa al gedowngrade met de patch en dat werkte perfect. Maar met cleo loopt hij altijd vast zelfs als ik geen .sc mods toe hebt gevoegd. (ik weet ook niet waar ik die toe moet voegen) Ik heb verder geen verstand van cleo, maar ik weet wel hoe .scm modden werkt. (ongeveer) Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Bij voorbaat dank.
gta-pilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Je moet de mod .sc in de map cleo zetten
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Je moet de mod .sc in de map cleo zetten Die map waar ook de plug-ins enzo in staan?
Crypteq Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) installatie cleo3: zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO ------------------------------------------------------------------------------------- als je deze stappen volgt dan moet GTA sa het doen. als het niet lukt probeer gta sa opnieuw te installeren. en volg dan weer deze stappen. SUC6 Bewerkt: 1 juni 2008 door BC7
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 installatie cleo3:zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO ------------------------------------------------------------------------------------- als je deze stappen volgt dan moet GTA sa het doen. als het niet lukt probeer gta sa opnieuw te installeren. en volg dan weer deze stappen. SUC6 In die .rar file zitten in de CLEO map ook een aantal mappen en bestanden, die heb ik ook naar SA gekopieerd. En daar heb ik mijn CLEO mods ingezet. (onder andere jouw mod ) Kan dit misschien die problemen leveren?
Crypteq Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 installatie cleo3:zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO ------------------------------------------------------------------------------------- als je deze stappen volgt dan moet GTA sa het doen. als het niet lukt probeer gta sa opnieuw te installeren. en volg dan weer deze stappen. SUC6 In die .rar file zitten in de CLEO map ook een aantal mappen en bestanden, die heb ik ook naar SA gekopieerd. En daar heb ik mijn CLEO mods ingezet. (onder andere jouw mod ) Kan dit misschien die problemen leveren? als je de cleo3 library hebt gedownload, hoef je alleen maar de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory te kopieren, niet die hele map, of de map die erbij instaat. heb je dat gedaan en het probleem blijft hetzelfde, verwijder dan alle cleo3 mods, en kijk of gta s het dan doet, doet gta het dan wel, zet dan 1 voor 1 een mod terug, zodat je kan zien welke mod problemen geeft. doet gta sa het nog niet? dan kan je het beste gta sa opnieuw installeren. dan zal je wel eerder iets fouts hebben gedaan. en volg dan de stappen die ik in een eerder bericht heb gezet.
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) installatie cleo3:zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO ------------------------------------------------------------------------------------- als je deze stappen volgt dan moet GTA sa het doen. als het niet lukt probeer gta sa opnieuw te installeren. en volg dan weer deze stappen. SUC6 In die .rar file zitten in de CLEO map ook een aantal mappen en bestanden, die heb ik ook naar SA gekopieerd. En daar heb ik mijn CLEO mods ingezet. (onder andere jouw mod ) Kan dit misschien die problemen leveren? als je de cleo3 library hebt gedownload, hoef je alleen maar de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory te kopieren, niet die hele map, of de map die erbij instaat. heb je dat gedaan en het probleem blijft hetzelfde, verwijder dan alle cleo3 mods, en kijk of gta s het dan doet, doet gta het dan wel, zet dan 1 voor 1 een mod terug, zodat je kan zien welke mod problemen geeft. doet gta sa het nog niet? dan kan je het beste gta sa opnieuw installeren. dan zal je wel eerder iets fouts hebben gedaan. en volg dan de stappen die ik in een eerder bericht heb gezet. Oke, dan zal ik eerst eens die map leeg gooien. Ik had alle mods er al uit gehaalt en hij liep nog vast. Dus ik denk dat het dan aan die map ligt. Ik heb SA al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Ik heb alleen nog maar CLEO3 geinstalleerd en Spaceeinsteins all in one mod. Ik heb mijn spel nog niet eens gedowngrade naar V1. Hij loopt nu gelukkig niet meer vast maar de laat hij de mods niet. Ik heb de mods in de cleo map geplaasts en de files vervangen door de cleo files. Ik heb er een aantal mods in zitten maar hij laad ze niet. Bewerkt: 2 juni 2008 door warrock_123_321
Crypteq Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 installatie cleo3:zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO ------------------------------------------------------------------------------------- als je deze stappen volgt dan moet GTA sa het doen. als het niet lukt probeer gta sa opnieuw te installeren. en volg dan weer deze stappen. SUC6 In die .rar file zitten in de CLEO map ook een aantal mappen en bestanden, die heb ik ook naar SA gekopieerd. En daar heb ik mijn CLEO mods ingezet. (onder andere jouw mod ) Kan dit misschien die problemen leveren? als je de cleo3 library hebt gedownload, hoef je alleen maar de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory te kopieren, niet die hele map, of de map die erbij instaat. heb je dat gedaan en het probleem blijft hetzelfde, verwijder dan alle cleo3 mods, en kijk of gta s het dan doet, doet gta het dan wel, zet dan 1 voor 1 een mod terug, zodat je kan zien welke mod problemen geeft. doet gta sa het nog niet? dan kan je het beste gta sa opnieuw installeren. dan zal je wel eerder iets fouts hebben gedaan. en volg dan de stappen die ik in een eerder bericht heb gezet. Oke, dan zal ik eerst eens die map leeg gooien. Ik had alle mods er al uit gehaalt en hij liep nog vast. Dus ik denk dat het dan aan die map ligt. Ik heb SA al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Ik heb alleen nog maar CLEO3 geinstalleerd en Spaceeinsteins all in one mod. Ik heb mijn spel nog niet eens gedowngrade naar V1. Hij loopt nu gelukkig niet meer vast maar de laat hij de mods niet. Ik heb de mods in de cleo map geplaasts en de files vervangen door de cleo files. Ik heb er een aantal mods in zitten maar hij laad ze niet. LET WEL OP!!! je moet gta sa versie 1.0 of 1.1 hebben om cleo3 te kunnen gebruiken, heb je versie 2.0 gebruik dan de downgrade patch.
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb SA weer gedowngrade naar v1 met de patch maar nu wil hij SA niet eens meer opstarten. Zou CLEO3 dan niet werken op de gedowngrade SA?
Crypteq Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb SA weer gedowngrade naar v1 met de patch maar nu wil hij SA niet eens meer opstarten. Zou CLEO3 dan niet werken op de gedowngrade SA? cleo3 werkt wel op een gedowngrade versie, want ik heb ook een gedowngrade versie en daar doet Cleo3 het gewoon op. ik denk dat je toch wat fout doet...
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Ik heb SA weer gedowngrade naar v1 met de patch maar nu wil hij SA niet eens meer opstarten. Zou CLEO3 dan niet werken op de gedowngrade SA? cleo3 werkt wel op een gedowngrade versie, want ik heb ook een gedowngrade versie en daar doet Cleo3 het gewoon op. ik denk dat je toch wat fout doet... Ik heb verder niets gedaan dan sa opnieuw installeren, schermresolutie aanpassen, een main.scm mod installeren (die het zonder cleo prima doet), en cleo3 geinstalleerd. Kan het dan aan de main.scm mod liggen? Update: Wil niemand mij dan helpen? Bewerkt: 8 juni 2008 door warrock_123_321
Crypteq Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb SA weer gedowngrade naar v1 met de patch maar nu wil hij SA niet eens meer opstarten. Zou CLEO3 dan niet werken op de gedowngrade SA? cleo3 werkt wel op een gedowngrade versie, want ik heb ook een gedowngrade versie en daar doet Cleo3 het gewoon op. ik denk dat je toch wat fout doet... Ik heb verder niets gedaan dan sa opnieuw installeren, schermresolutie aanpassen, een main.scm mod installeren (die het zonder cleo prima doet), en cleo3 geinstalleerd. Kan het dan aan de main.scm mod liggen? Update: Wil niemand mij dan helpen? ik kan wel een soort installer-programma maken... dan weet je zeker dat de CLEO3 bestanden goed zijn/staan, en als gta sa het dan nog niet doet, dan ligt het niet aan CLEO3 bestanden. maar dat zal dan wel morgen worden voordat ik eraan kan beginnen, dan heb ik het dezelfde dag nog af...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb SA weer gedowngrade naar v1 met de patch maar nu wil hij SA niet eens meer opstarten. Zou CLEO3 dan niet werken op de gedowngrade SA? cleo3 werkt wel op een gedowngrade versie, want ik heb ook een gedowngrade versie en daar doet Cleo3 het gewoon op. ik denk dat je toch wat fout doet... Ik heb verder niets gedaan dan sa opnieuw installeren, schermresolutie aanpassen, een main.scm mod installeren (die het zonder cleo prima doet), en cleo3 geinstalleerd. Kan het dan aan de main.scm mod liggen? Update: Wil niemand mij dan helpen? ik kan wel een soort installer-programma maken... dan weet je zeker dat de CLEO3 bestanden goed zijn/staan, en als gta sa het dan nog niet doet, dan ligt het niet aan CLEO3 bestanden. maar dat zal dan wel morgen worden voordat ik eraan kan beginnen, dan heb ik het dezelfde dag nog af... 21435235678421894760253045732861254352164728356234658793256834725687326587324658 734268574326587965782364785632874568732465872365873526876387625873965783265873265 873265872368763487623987568473296583472568732965832052365926592787527853872563827 5638476 maal dank als je dat doet!!!!!!!!!!!!!
Crypteq Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) zal er van t weekend pas aan kunnen beginnen,het is niet zoveel werk om te maken, mischien een keer een half uur... maar moet nu nog veel meer andere dingen doen... Bewerkt: 14 juni 2008 door BC7
wesley123 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Je hebt een compact gta_sa.exe nodig om cleo te gebruiken, ik had hetzelfde probleem en op gtaforums.com vertelden ze dat ik een compact gta_sa.exe nodig had en nou werkt cleo. Stuur me ff een pm met je e-mail dan stuur ik hem
Recommended Posts