Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik heb vandaag cleo3 gedownload met een paar cleo mods maar SA loopt steeds vast. Ik heb die 2 bestanden al vervangen en de cleo map plus bijbehoorende bestanden gesplaatst. Maar nu loopt sa steeds vast als ik een new game start of een saved game laas. Hij loopt altijd vast als het balkje op ongeveer 90 procent is. Ik heb mijn sa al gedowngrade met de patch en dat werkte perfect. Maar met cleo loopt hij altijd vast zelfs als ik geen .sc mods toe hebt gevoegd. (ik weet ook niet waar ik die toe moet voegen) Ik heb verder geen verstand van cleo, maar ik weet wel hoe .scm modden werkt. (ongeveer) Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Bij voorbaat dank.
gta-pilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Je moet de mod .sc in de map cleo zetten
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Je moet de mod .sc in de map cleo zetten Die map waar ook de plug-ins enzo in staan?
Crypteq Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) installatie cleo3: zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO ------------------------------------------------------------------------------------- als je deze stappen volgt dan moet GTA sa het doen. als het niet lukt probeer gta sa opnieuw te installeren. en volg dan weer deze stappen. SUC6 Bewerkt: 1 juni 2008 door BC7