SMD Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 In Verstetti Estate (Het grote huis op Starfish Island) Zitten in de 'zitkamer' als je politie achter je aan heb 3 van je eigen gang, maar waarom zitten die daar en wat kan je er mee? Want ze helpen niet politie neerknalle.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 In Verstetti Estate (Het grote huis op Starfish Island) Zitten in de 'zitkamer' als je politie achter je aan heb 3 van je eigen gang, maar waarom zitten die daar en wat kan je er mee? Want ze helpen niet politie neerknalle.... Als je je spel 100% hebt gehaalt kun je deze inhuren als bodyguards. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Dat vraag ik me ook af, wat kun je met die ventjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Dat vraag ik me ook af, wat kun je met die ventjes? Als je voor ze gaat staan dan gaat er wat geld af en volgen ze je. Ze gaan op mensen schieten die jou aanvallen of op mensen die jij aanvalt. Je hebt er niet echt veel aan, ze zijn namenlijk nogal dom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Wel leuk als je een gangwar wilt starten tegen de Feds, Wouten of hoe je zo ook mag noemen Ik heb ook 100% maar bij mij zitten ze er niet Bewerkt: 1 juni 2008 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Wel leuk als je een gangwar wilt starten tegen de Feds, Wouten of hoe je zo ook mag noemen Ik heb ook 100% maar bij mij zitten ze er niet Bij mij zitten ze er af en toe ook niet. Dan moet je ff naar buiten gaan en dan weer naar binnen. Desnoods rijd je een stukje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Dat vraag ik me ook af, wat kun je met die ventjes? Als je voor ze gaat staan dan gaat er wat geld af en volgen ze je. Ze gaan op mensen schieten die jou aanvallen of op mensen die jij aanvalt. Je hebt er niet echt veel aan, ze zijn namenlijk nogal dom. Ze zijn inderdaad dom.Maar ik knal ze nooit af,het zijn immers je eigen mannen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Ik hoef denk ik niet te weten wat jij met jou mannen doet he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.