Jump to content

3 Gang's in 'Zitkamer'


SMD

Recommended Posts

In Verstetti Estate (Het grote huis op Starfish Island) Zitten in de 'zitkamer' als je politie achter je aan heb 3 van je eigen gang, maar waarom zitten die daar en wat kan je er mee? Want ze helpen niet politie neerknalle....

Link to comment
Delen op andere websites

In Verstetti Estate (Het grote huis op Starfish Island) Zitten in de 'zitkamer' als je politie achter je aan heb 3 van je eigen gang, maar waarom zitten die daar en wat kan je er mee? Want ze helpen niet politie neerknalle....

Als je je spel 100% hebt gehaalt kun je deze inhuren als bodyguards. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vraag ik me ook af, wat kun je met die ventjes?

Als je voor ze gaat staan dan gaat er wat geld af en volgen ze je. Ze gaan op mensen schieten die jou aanvallen of op mensen die jij aanvalt. Je hebt er niet echt veel aan, ze zijn namenlijk nogal dom. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk als je een gangwar wilt starten tegen de Feds, Wouten of hoe je zo ook mag noemen :puh:

Ik heb ook 100% maar bij mij zitten ze er niet

Bij mij zitten ze er af en toe ook niet.

Dan moet je ff naar buiten gaan en dan weer naar binnen.

Desnoods rijd je een stukje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vraag ik me ook af, wat kun je met die ventjes?

Als je voor ze gaat staan dan gaat er wat geld af en volgen ze je. Ze gaan op mensen schieten die jou aanvallen of op mensen die jij aanvalt. Je hebt er niet echt veel aan, ze zijn namenlijk nogal dom. :Y

Ze zijn inderdaad dom.Maar ik knal ze nooit af,het zijn immers je eigen mannen :puh: .
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...