zupadomien Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 wat is nu het beste???? Reageren
Ironfist Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) op het eerste zicht,psp vind ik maar dat kunnen we nog niet zeggen wacht op beide releases en lees de pu van volgende maand een test waar ze in vergeleken worden edit: voeg er misschien een poll bij, "welke vind jij de beste?" Bewerkt: 26 februari 2005 door ironfist99 Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 je kan geen appels en peren vergelijken....het ligt puur aan je eigen persoonlijke smaak/voorkeur Reageren
RTS Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Dat hangt af van jouw smaak. Wil je films enzo bekijken kies dan de PSP. Voor de Nintendo freaks waar je Mario en alle andere bekenden vind kan je beter de DS kiezen. Reageren
zupadomien Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 een poll is er al meen ik :lol: maar ik las juist dat je bij de ds van 30meter afstand draadlos kan tegen elkaar spelen en bij de psp maar 15 maar er zijn toch ook zo van die hotspots hoe gaat dat dan?? Reageren
Timovich Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Is dus al een topic over... Die ik zelfs heb gemaakt! Reageren
arnie Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Is dus al een topic over... Die ik zelfs heb gemaakt! Ja, dus een slotje denk ik. Maar eerst ff zeggen dat ik de psp het coolste is, hij heeft mp3 functie en je kan er dvd op afspelen. Veel meer functie's dan de DS als je het hij vraagt. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 (bewerkt) Arnie geen slotjes vragen...! <_< zoals brokentable al in een ander topic zei: Ga geen slotjes vragen, laat die topics gewoon voor wat het is Bewerkt: 4 maart 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
arnie Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Arnie geen slotjes vragen...! <_< zoals brokentable al in een ander topic zei: Ga geen slotjes vragen, laat die topics gewoon voor wat het is Oke, zal het niet meer doen. Bedankt om het ff te zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.