grizlynator Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) kweet niet of dat een ee is,maar laatst gooide ik iets tegen een ped en die zei niet slaan alstublieft,de makers hebben dus ook nederlands sprekende mensen laten inspreken Bewerkt: 1 juni 2008 door grizlynator Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Dat klopt, er zijn wat nederlandse mensen in IV als toeristen, het is hetzelfde met Duitse toeristen. Dan hoor je: Scheize. Is wel geinig. Het geeft het spel ook iets meer van dat er niet alleen maar Amerikanen inzitten. Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill! Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill!Je merkt dus duidelijk dat GTA IV wat meer met Holland/Nederland te maken heeft. Zoals hierboven al vermeld wordt, 'Nederlandse toeristen', maar dat neit alleen. Ook de Missie namen hebben wat met Holland te maken. Bijvoorbeeld de Missie 'Holland Nights' en de Missie 'The Holland Play'. Ook de straat namen hebben 'Holland' namen.. Bijvoorbeeld 'East Holland' en 'North Holland' en de plaats 'Rotterdam Hill'.. Dat heeft allemaal met Nederland te maken. Opzich best leuk dat je eigen 'Landje' bij een gigantisch groot spel wordt betrokken. Swiggers Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill!Je merkt dus duidelijk dat GTA IV wat meer met Holland/Nederland te maken heeft. Zoals hierboven al vermeld wordt, 'Nederlandse toeristen', maar dat neit alleen. Ook de Missie namen hebben wat met Holland te maken. Bijvoorbeeld de Missie 'Holland Nights' en de Missie 'The Holland Play'. Ook de straat namen hebben 'Holland' namen.. Bijvoorbeeld 'East Holland' en 'North Holland' en de plaats 'Rotterdam Hill'.. Dat heeft allemaal met Nederland te maken. Opzich best leuk dat je eigen 'Landje' bij een gigantisch groot spel wordt betrokken. Swiggers Goeie kans dat dit komt omdat new york eigenlijk nieuw amsterdam is (zit een lang verhaal aan vast) Reageren
sandesh Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 En daar komt ook bij kijken dat Rockstar Games een Nederlander in het team heeft zitten die een heel stuk van Liberty City heeft ontworpen! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Bas Rutten is Nederlands (zie tv show The Mens Room), en hij heeft ook meegeholpen aan het animatieproces van Niko. Toch wel lollig Het meeste uit die missies komt omdat de wijk waar de missie zich afspeeld North Holland of South Holland ofzo afspeelt. En de andere Nederlandse namen (Rotterdam tower) komt omdat je in New York ook Nederlandse namen tegenkomt (Harlem). En Liberty City heette vroeger 'New Rotterdam' En ik heb een ped horen zeggen: 'Alsjeblieft niet vechten!'. Al was het met een Engels accent Bewerkt: 1 juni 2008 door MartyCeha Reageren
LangeDraak Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Dat klopt, er zijn wat nederlandse mensen in IV als toeristen, het is hetzelfde met Duitse toeristen. Dan hoor je: Scheize. Is wel geinig. Het geeft het spel ook iets meer van dat er niet alleen maar Amerikanen inzitten. Euhhh ik vind alle "Amerikanen" net als Niko klinken... Het zijn allemaal polen/roemenen/duitsers en nederlanders.... Maar Amerikanen heb ik nog niet ontdekt (op de politie na dan ) Qua stemgeluid dan.... EDIT: Toevoeging op mijn post. Bewerkt: 2 juni 2008 door repbon Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Er zitten idd NLers in, maarja, die praten met een gayklinkende Amerikaanse accent, hiermee bedoel ik, ze praten Nederlands, maar op een Amerikaanse manier, en dit klinkt voor geen hol! Reageren
profile300 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Heeft er iemand hier toevallig geluidjes van lijkt me lol, Reageren
EmileFCDB Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Dit had ik gisteren ook, was wel schrikken toen ik het hoorde Reageren
Iscariah Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Heeft er iemand hier toevallig geluidjes van lijkt me lol, Had ik al gefilmd: Reageren
winx Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 ik had vandaag 1 ster er stapte twee agente uit en die riepen naar mij in het spaans Policía nadie marcha politie geen beweging Reageren
Tsirapo Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 ik had vandaag 1 ster er stapte twee agente uit en die riepen naar mij in het spaans Policía nadie marcha politie geen beweging dat is erg grappig xD vind wel dat die twist in het spel leuk is ^^ het is leuk om je landgenoten in elkaar te ramme normaal in SA had je dat ook maar dan waren er indische mensen die engels probeerden te praten Reageren
snowguard3 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Heeft er iemand hier toevallig geluidjes van lijkt me lol, Had ik al gefilmd: nee nee! niet vechten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.