Jump to content

peds spreken ook nl


grizlynator

Recommended Posts

kweet niet of dat een ee is,maar laatst gooide ik iets tegen een ped en die zei niet slaan alstublieft,de makers hebben dus ook nederlands sprekende mensen laten inspreken :D

Bewerkt: door grizlynator
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    4

  • Wienish

    4

  • Sjorszzz

    3

  • Gta Bram

    3

Dat klopt, er zijn wat nederlandse mensen in IV als toeristen, het is hetzelfde met Duitse toeristen. Dan hoor je: Scheize. Is wel geinig. Het geeft het spel ook iets meer van dat er niet alleen maar Amerikanen inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill!
Je merkt dus duidelijk dat GTA IV wat meer met Holland/Nederland te maken heeft. Zoals hierboven al vermeld wordt, 'Nederlandse toeristen', maar dat neit alleen. Ook de Missie namen hebben wat met Holland te maken. Bijvoorbeeld de Missie 'Holland Nights' en de Missie 'The Holland Play'. Ook de straat namen hebben 'Holland' namen..:puh: Bijvoorbeeld 'East Holland' en 'North Holland' en de plaats 'Rotterdam Hill'.. Dat heeft allemaal met Nederland te maken. Opzich best leuk dat je eigen 'Landje' bij een gigantisch groot spel wordt betrokken. :puh:

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill!
Je merkt dus duidelijk dat GTA IV wat meer met Holland/Nederland te maken heeft. Zoals hierboven al vermeld wordt, 'Nederlandse toeristen', maar dat neit alleen. Ook de Missie namen hebben wat met Holland te maken. Bijvoorbeeld de Missie 'Holland Nights' en de Missie 'The Holland Play'. Ook de straat namen hebben 'Holland' namen..:puh: Bijvoorbeeld 'East Holland' en 'North Holland' en de plaats 'Rotterdam Hill'.. Dat heeft allemaal met Nederland te maken. Opzich best leuk dat je eigen 'Landje' bij een gigantisch groot spel wordt betrokken. :puh:

Swiggers :cya:

Goeie kans dat dit komt omdat new york eigenlijk nieuw amsterdam is :*D

(zit een lang verhaal aan vast)

Link to comment
Delen op andere websites

Bas Rutten is Nederlands (zie tv show The Mens Room), en hij heeft ook meegeholpen aan het animatieproces van Niko. Toch wel lollig :puh: Het meeste uit die missies komt omdat de wijk waar de missie zich afspeeld North Holland of South Holland ofzo afspeelt. En de andere Nederlandse namen (Rotterdam tower) komt omdat je in New York ook Nederlandse namen tegenkomt (Harlem). En Liberty City heette vroeger 'New Rotterdam' :puh:

En ik heb een ped horen zeggen: 'Alsjeblieft niet vechten!'. Al was het met een Engels accent :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, er zijn wat nederlandse mensen in IV als toeristen, het is hetzelfde met Duitse toeristen. Dan hoor je: Scheize. Is wel geinig. Het geeft het spel ook iets meer van dat er niet alleen maar Amerikanen inzitten.

Euhhh ik vind alle "Amerikanen" net als Niko klinken... Het zijn allemaal polen/roemenen/duitsers en nederlanders.... Maar Amerikanen heb ik nog niet ontdekt (op de politie na dan :duh: )

Qua stemgeluid dan....

EDIT: Toevoeging op mijn post.

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten idd NLers in, maarja, die praten met een gayklinkende Amerikaanse accent, hiermee bedoel ik, ze praten Nederlands, maar op een Amerikaanse manier, en dit klinkt voor geen hol!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik had vandaag 1 ster er stapte twee agente uit en die riepen naar mij in het spaans Policía nadie marcha

politie geen beweging

dat is erg grappig xD

vind wel dat die twist in het spel leuk is ^^

het is leuk om je landgenoten in elkaar te ramme :puh:

normaal in SA had je dat ook maar dan waren er indische mensen die engels probeerden te praten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...