Jump to content

peds spreken ook nl


grizlynator

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    4

  • Wienish

    4

  • Sjorszzz

    3

  • Gta Bram

    3

in het intro filmpje hoor je ook een duitser:

als Niko van de trap afloopt, komt er een Duitser aan, die wil er ook langs, dus duwt hij tegen Niko, en zegt ie Entschuldigung :puh:

Duitsers hoor je best vaak. Iig zijn de dikke mannelijke toeristen met een rood palmbloesje aan allemaal duits. Die zie je vooral op touristche plekken zoals Happiness Eiland en Middle Park. En dat geldt ook voor de vrouwelijke Nederlandse touristen.

Link to comment
Delen op andere websites

in het intro filmpje hoor je ook een duitser:

als Niko van de trap afloopt, komt er een Duitser aan, die wil er ook langs, dus duwt hij tegen Niko, en zegt ie Entschuldigung :puh:

Duitsers hoor je best vaak. Iig zijn de dikke mannelijke toeristen met een rood palmbloesje aan allemaal duits. Die zie je vooral op touristche plekken zoals Happiness Eiland en Middle Park. En dat geldt ook voor de vrouwelijke Nederlandse touristen.

hoe zien die nederlanders eruit? ook met een rood bloesje?

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook meer peds die Nederlands spreken?

Zoals mannen en ook nog andere vrouwen???

En kunnen ze ook nog meer zeggen dan alleen nee nee niet vechten???

En lopen die Nederlanders ook op andere plaatsen door het hele spel heen? Of alleen op dat eiland??? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook meer peds die Nederlands spreken?

Zoals mannen en ook nog andere vrouwen???

En kunnen ze ook nog meer zeggen dan alleen nee nee niet vechten???

En lopen die Nederlanders ook op andere plaatsen door het hele spel heen? Of alleen op dat eiland??? :D

Ze lopen door het hele spel, hebben bijna altijd een camera bij zich. De ped ziet er steeds anders uit maar wel vrouwelijk. Helaas zijn dit de enige dingen die ze zeggen. Het meeste is engels wat ze uitkramen. Dan zeggen ze Clumpsy en I am a tourist. Maar ik heb er ook wel eens eentje uit een wagen getrokken en die riep in het engels (maar ik herkende de stem) dat er luggage oftewel begage in de auto lag. Die zin had ik nog niet eerder gehoord. Maar zoals ik al zei, je kan haar herkennen aan de stem. Luister goed naar m'n filmpje en ga dan zelf tegen vrouwen aanlopen. Zegt ze `clumpsy' of `be careful' met een raar stemmetje, sla d'r dan hard tegen de grond en laat haar even bijkomen en opstaan/wegkruipen. Ze zal dan als het goed is die Nederlandse zinnen uitkramen. :Y

EDIT: Wat je ipv het slaan ook kunt doen, is tegen haar aanlopen zodat ze haar camera laat vallen. (Als ze er eentje heeft) Pak die camera op en smijt het naar haar harses. Dat probeerde ik in het filmpje ook, maar dat mislukte 2 keer dus sloeg ik haar maar verrot. :clown::blauw::engel:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill!
Je merkt dus duidelijk dat GTA IV wat meer met Holland/Nederland te maken heeft. Zoals hierboven al vermeld wordt, 'Nederlandse toeristen', maar dat neit alleen. Ook de Missie namen hebben wat met Holland te maken. Bijvoorbeeld de Missie 'Holland Nights' en de Missie 'The Holland Play'. Ook de straat namen hebben 'Holland' namen..:puh: Bijvoorbeeld 'East Holland' en 'North Holland' en de plaats 'Rotterdam Hill'.. Dat heeft allemaal met Nederland te maken. Opzich best leuk dat je eigen 'Landje' bij een gigantisch groot spel wordt betrokken. :puh:

Swiggers :cya:

Dit 'grappige' aan GTA IV kan een reden hebben.

De Engelsen hebben een stadje dat heet York,

wij hebben een stadje dat heet Amsterdam.

Tot een bepaalde tijd was New York niet New York,

maar "New Amsterdam" of voor ons "Nieuw Amster-

dam", dus Nederlands eigendom.

Ik weet al niet meer of het door een oorlog of door

een bod van/door de Engelsen kwam dat New Amster-

dam New York werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook chill dat er gebieden zijn zoals North HOLLAND en de ROTTERDAM tower miss schrijf je ze anders maar het blijft chill!
Je merkt dus duidelijk dat GTA IV wat meer met Holland/Nederland te maken heeft. Zoals hierboven al vermeld wordt, 'Nederlandse toeristen', maar dat neit alleen. Ook de Missie namen hebben wat met Holland te maken. Bijvoorbeeld de Missie 'Holland Nights' en de Missie 'The Holland Play'. Ook de straat namen hebben 'Holland' namen..:puh: Bijvoorbeeld 'East Holland' en 'North Holland' en de plaats 'Rotterdam Hill'.. Dat heeft allemaal met Nederland te maken. Opzich best leuk dat je eigen 'Landje' bij een gigantisch groot spel wordt betrokken. :puh:

Swiggers :cya:

Dit 'grappige' aan GTA IV kan een reden hebben.

De Engelsen hebben een stadje dat heet York,

wij hebben een stadje dat heet Amsterdam.

Tot een bepaalde tijd was New York niet New York,

maar "New Amsterdam" of voor ons "Nieuw Amster-

dam", dus Nederlands eigendom.

Ik weet al niet meer of het door een oorlog of door

een bod van/door de Engelsen kwam dat New Amster-

dam New York werd.

Door een bod

Nederland heeft toen die tijd met Engeland geruild voor Suriname

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad!

Ik was ook een keer bij de Rotterdam Tower, je weet wel een beetje schieten...

En toen ik op iemand richtte zei hij: "Nee, alsjeblieft niet doen!"

Lol toch?

P.S Ooh ja dit is mijn eerste post, ik ben lid geworden op 30Juni 2008 20:30 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand hier toevallig geluidjes van :D

lijkt me lol,

Had ik al gefilmd:

nee nee! niet vechten :puh:

ook: Nee Nee! Ga weg! lol GTA 4 IS ZOO AWESOME!!! ik heb et nog niet maar nu ik egt meer nieuwtjes krijg te horen sta ik steeds meer te popelen om het eindelijk te mogen spelen! :D:D:eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb een paarpuntjes gemarkeerd waar je ze vaak tegenkomt. :*D

Allereerst bij het blijheidsbeeld

Ten tweede vlakbij je safehouse in alonquin

Ten derde in het benzinestation bij het vliegveld, ze zitten dan in de auto alsje die dan steel zeggen ze bijv: 'this is rental'

Click here to view the SnapMap :cya:

Misschien zijn er ook nog andere 'verzamelplekken' maar die heb ik dan nog niet ontdekt. :N

EDIT> even nog een tip, zorg wel dat het dag is want s'nacht's komen ze niet.

Bewerkt: door Saya5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...