thug Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 aan het vrijheidsbeeld vind je er veel ik was effe verschoten toen ze in het nederlands praten. lol Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 aan het vrijheidsbeeld vind je er veel ik was effe verschoten toen ze in het nederlands praten.lol Dat is grappig, ik heb die hollanders daar juist BEschoten. Reageren
guillaumebeha Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 is matrijn van waeveren ook een nederlandse ontwerper in GTA IV ofzo, want toen ik de eindcredits las, stond die erbij en leek erg nederlands, toen ik het ingaf in google vond hij niets wil er graag meer over weten Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 is matrijn van waeveren ook een nederlandse ontwerper in GTA IV ofzo, want toen ik de eindcredits las, stond die erbij en leek erg nederlands, toen ik het ingaf in google vond hij niets wil er graag meer over weten misschien heb je "matrijn" ingetikt in plaats van "martijn"? xD Is inderdaad een Nederlander of een Belg. Hij komt in ieder geval uit deze streek. Reageren
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Heeft er iemand hier toevallig geluidjes van lijkt me lol, Had ik al gefilmd: nee nee! niet vechten Ik dacht dat ze iets zei van "Nederlandse vrienden niet pesten" . Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik krijg wel zo'n beeld van een lekkere meid in mijn gedachten bij die stem, weet niet waarom, maar goed. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 bij mij zegge ze: ga weg en: nee nee alsjeblieft niet vechte en dan renne ze weer weg Reageren
Robin B Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bij mij was er ook een NLer zij zei: Ga weg! Reageren
GTAmitch Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Heeft er iemand hier toevallig geluidjes van lijkt me lol, Had ik al gefilmd: nee nee! niet vechten para, is die shit echt joh.. nog nooit gezien Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 t is wel leuk om af en toe een landgenoten inmekaar te rossen Hi Hi Hi ik had eerst ook een keer tegen een auto aangeknald en daar stond een een duitser naast roept hij keihard : SCHEISSE Reageren
Berryfcu04 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 waar heb je die ped gevonden dan? ik wil het ook wel eens horen! Reageren
robinstoter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 echt vet nice ga meteen naar hapinnes island om peds in elkaar te houwe Reageren
Follow Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Er zijn hier trouwens al topics over hoor, en om exact te zijn, deze. Reageren
SMACKDOWN Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 kweet niet of dat een ee is,maar laatst gooide ik iets tegen een ped en die zei niet slaan alstublieft,de makers hebben dus ook nederlands sprekende mensen laten inspreken wat is een ped als ik vraagen mag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.