Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Peds zijn eigenlijk huisdieren. Maar alleen hier bedoeld iedereen de voetgangers. Ik weet ook niet waarom maar het zal allemaal wel. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Peds zijn eigenlijk huisdieren.Maar alleen hier bedoeld iedereen de voetgangers. Ik weet ook niet waarom maar het zal allemaal wel. PEDS is een afkorting van pedestrians. Pedestrians zijn voetgangers maar dan op z'n engels Dus daar komt de afkorting PEDS vandaan....Huisdieren zijn PETS.... Met een T Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Peds zijn eigenlijk huisdieren.Maar alleen hier bedoeld iedereen de voetgangers. Ik weet ook niet waarom maar het zal allemaal wel. PEDS is een afkorting van pedestrians. Pedestrians zijn voetgangers maar dan op z'n engels Dus daar komt de afkorting PEDS vandaan....Huisdieren zijn PETS.... Met een T Oeps ik dacht dat peds huisdieren waren. :$ Reageren
orgus23 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Het valt me wel op dat de missies met HOLLAND erin altijd keuzes hebben voor leven of dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.