Jump to content

nog een verhaal vraagje


gtamaniac

Recommended Posts

ergens bij het einde van het verhaal moet ik een keuze maken, of met dimitri weer werken of hem revengen (vermoorden?) Kate wil dat ik niet voor hem ga werken maar roman juist wel(hij belt daarvoor). Waarom wil roman dat? Hoe zit het precies?(mn engels is niet zo geweldig dus volg het soms niet)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Roman verwacht veel geld te verdienen met deze deal, en in een telefoongesprek hoor je dan ook waarover hij droomt wat hij allemaal wel niet met dat geld kan doen. Het gaat Roman dus vooral om het geld, vandaar dat hij wil dat de deal doorgaat. Kate wil dit niet, aangezien zij wil dat Niko zijn criminele verleden achter zich moet laten.

Link to comment
Delen op andere websites

ergens bij het einde van het verhaal moet ik een keuze maken, of met dimitri weer werken of hem revengen (vermoorden?) Kate wil dat ik niet voor hem ga werken maar roman juist wel(hij belt daarvoor). Waarom wil roman dat? Hoe zit het precies?(mn engels is niet zo geweldig dus volg het soms niet)[/font]

roman wilt dat voor het geld dat je zou krijgen, maar als je besluit voor weer samen te werken, wil kate niet meer met je spreken en word roman vermoord op zijn bruiloft[/font] en als je voor revenge[/font] kiest dan wordt alleen kate vermoord[/font].

Link to comment
Delen op andere websites

Even een toevoeging op Froodooo:

Als je meer om Roman geeft, dus voor het geld gaat, wordt Roman vermoord.

Als je meer om Kate geeft, en haar keuze uitvoerd, dan wordt Kate vermoord.[/font]

Visser23 volgens mij heb jij dit verkeerd.

Het moet toch zo horen ? :

Als je meer om Roman geeft, dus voor het geld gaat, wordt Kate vermoord.

Als je meer om Kate geeft, en haar keuze uitvoerd, dan wordt Roman vermoord.[/font]

Verbeter me als ik het fout heb.;) Maar ik denk toch echt dat ik dit goed heb. ;)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Even een toevoeging op Froodooo:

Als je meer om Roman geeft, dus voor het geld gaat, wordt Roman vermoord.

Als je meer om Kate geeft, en haar keuze uitvoerd, dan wordt Kate vermoord.[/font]

Visser23 volgens mij heb jij dit verkeerd.

Het moet toch zo horen ? :

Als je meer om Roman geeft, dus voor het geld gaat, wordt Kate vermoord.

Als je meer om Kate geeft, en haar keuze uitvoerd, dan wordt Roman vermoord.[/font]

Verbeter me als ik het fout heb.;) Maar ik denk toch echt dat ik dit goed heb. ;)

Nee hoor visser 23 heeft het goed :cya:
Link to comment
Delen op andere websites

Even een toevoeging op Froodooo:

Als je meer om Roman geeft, dus voor het geld gaat, wordt Roman vermoord.

Als je meer om Kate geeft, en haar keuze uitvoerd, dan wordt Kate vermoord.[/font]

Visser23 volgens mij heb jij dit verkeerd.

Het moet toch zo horen ? :

Als je meer om Roman geeft, dus voor het geld gaat, wordt Kate vermoord.

Als je meer om Kate geeft, en haar keuze uitvoerd, dan wordt Roman vermoord.[/font]

Verbeter me als ik het fout heb.;) Maar ik denk toch echt dat ik dit goed heb. ;)

dat heb je fout hoor froodooo heeft gelijk want ik heb volgende gedaan : dimitri dood doen en dan word kate op de bruiloft vermoord door pegorino[/font]. maar dit is de beste keuze want kate verlaat je tog als je de andere keuze neemt en dan raak je roman ook nog eens kwijt op zijn bruiloft[/font].

Link to comment
Delen op andere websites

kheb ondertussen de 94e en laatste missie opgelost(ben pissed-off, lukte nie egt zo heel erg goe :bonk:) en inderdaad schitteren verhaal, maar jammer dat het zo triest af moest lopen[/font]

Ben benieuwd naar de uitbreiding komende augustus, misschien daar ook weer leuke missie's

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb helaas roman aflaten knallen omdat de missie out of commision maar niet lukte dus ben een stukje terug gegaan en toe is dat gebeard maar ik heb gelukkig nog 1 waar roman wel is leeft daar ben ik wel blij mij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...