GTAFreak007 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Hoi Ik speel sinds kort Sandbox 0.5 Ik vind het zeer leuk maar er is een klein nadeel je hebt zon soort haak om op gebouwen te klimmen maar daar heb je maar 1 van :/ bestaat er gen cheatcode of trainer voor unlimited ammo compatibel met Sandbox ?? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Wesley Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Cheaten op Battlefield 2 is niet toegestaan, daarvoor kun je een ban krijgen op Battlefield. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Wesley, Dit is voor in Singleplayer Als je gelezen hebt bij Show je BF2/2124 Stats staat er duidelijk dat ik niet online kan wegens CD-key error =) Gratzz GTAFreak007 Reageren
Wesley Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Wesley,Dit is voor in Singleplayer Als je gelezen hebt bij Show je BF2/2124 Stats staat er duidelijk dat ik niet online kan wegens CD-key error =) Gratzz GTAFreak007 Cheaten op Battlefield 2 is niet toegestaan, daarvoor kun je een ban krijgen op Battlefield. Ik bedoel dus daarmee dat het op heel Battlefield niet is toegestaan, In heel Battlefield is het niet toegestaan om te cheaten. Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Wesley,Dit is voor in Singleplayer Als je gelezen hebt bij Show je BF2/2124 Stats staat er duidelijk dat ik niet online kan wegens CD-key error =) Gratzz GTAFreak007 Cheaten op Battlefield 2 is niet toegestaan, daarvoor kun je een ban krijgen op Battlefield. Ik bedoel dus daarmee dat het op heel Battlefield niet is toegestaan, In heel Battlefield is het niet toegestaan om te cheaten. Zolang het op SP gebeurt kunnen ze je toch niet detecteren, en het schaad geen andere spelers, dus ik zie niet in waarom het verboden is. Anyway, ik ga je een link sturen GTAFreak. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Wesley,Dit is voor in Singleplayer Als je gelezen hebt bij Show je BF2/2124 Stats staat er duidelijk dat ik niet online kan wegens CD-key error =) Gratzz GTAFreak007 Cheaten op Battlefield 2 is niet toegestaan, daarvoor kun je een ban krijgen op Battlefield. Ik bedoel dus daarmee dat het op heel Battlefield niet is toegestaan, In heel Battlefield is het niet toegestaan om te cheaten. Da's onzin, anders hadden ze de console commands waarmee je in Singleplayer kunt cheaten er wel uit gehaald Reageren
snowguard3 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 wat is BF2 Sandbox is het een mod of een server ofzo? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Wesley,Dit is voor in Singleplayer Als je gelezen hebt bij Show je BF2/2124 Stats staat er duidelijk dat ik niet online kan wegens CD-key error =) Gratzz GTAFreak007 Cheaten op Battlefield 2 is niet toegestaan, daarvoor kun je een ban krijgen op Battlefield. Ik bedoel dus daarmee dat het op heel Battlefield niet is toegestaan, In heel Battlefield is het niet toegestaan om te cheaten. Zolang het op SP gebeurt kunnen ze je toch niet detecteren, en het schaad geen andere spelers, dus ik zie niet in waarom het verboden is. Anyway, ik ga je een link sturen GTAFreak. Fout! Battlefield 2 draait mede dankzij punkbuster, wanner punkbuster een hack/cheat of trainer vind kun je een punkbuster ban of serial key ban krijgen. Op passen met deze zooi, het kan je dag verpesten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.