Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Gast, ik weet zelf exact hoe de models van SA in elkaar zitten, ik speel SA al 4 jaar, ik mod al n jaar of 2/3, maak m'n eigen auto's dus ik weet dit echt wel. Het raam is niet open als er zon schijnt, ze zijn alléén open als de bestuurder zijn arm op de rand van het portier legt, omdat de engine dat zo genereerd. Als de zon schijnt is het raam material ietsjes lichter waardoor je het niet zo goed meer ziet, maar het is er nog wel. Ook als de lichten van je auto aan gaan word het raam material een iets lichtere/donkere kleur dan eerst.

Bij driveby haalt de engine van SA ook automatisch het raam weg waarschijnlijk, maar het is niet zo dat je het open kan zien gaan, het word alleen maar onzichtbaar gemaakt.

En ja ik cheat zelf, ik heb zelfs elke keer dat ik SA speel een trainer aan staan, maar dat heeft hier geen ene r**t mee te maken ;)

Case closed....

Geplaatst: (bewerkt)
Gast, ik weet zelf exact hoe de models van SA in elkaar zitten, ik speel SA al 4 jaar, ik mod al n jaar of 2/3, maak m'n eigen auto's dus ik weet dit echt wel. Het raam is niet open als er zon schijnt, ze zijn alléén open als de bestuurder zijn arm op de rand van het portier legt, omdat de engine dat zo genereerd. Als de zon schijnt is het raam material ietsjes lichter waardoor je het niet zo goed meer ziet, maar het is er nog wel. Ook als de lichten van je auto aan gaan word het raam material een iets lichtere/donkere kleur dan eerst.

Bij driveby haalt de engine van SA ook automatisch het raam weg waarschijnlijk, maar het is niet zo dat je het open kan zien gaan, het word alleen maar onzichtbaar gemaakt.

En ja ik cheat zelf, ik heb zelfs elke keer dat ik SA speel een trainer aan staan, maar dat heeft hier geen ene r**t mee te maken ;)

Case closed....

maar welke trainer en met de cheat is het raag nog digt dit is heel jammer

editabove: ik wil een knipperligt mod sc met oranje lampen

Bewerkt: door claud
Geplaatst:

151+ Crazy Trainer.

"de cheat" = weather cheat dat het zonnig wordt? Zo ja: Heb ik al gezegt, de ramen worden niet onzichtbaar gegenereerd door de engine omdat het zonnig is, dat gebeurd als iemand z'n arm op de rand van het portier houd, wat, naar ik weet, bij zonnig en slecht weer even vaak voor komt(dat weet ik niet zeker, misschien bij zonnig weer meer, maar ik denk niet dat R* daar rekening mee heeft gehouden)

Vandaar dus dat als je de zonnig weer cheat invoert, de ramen nog dicht zijn... Misschien als je lang zonnig weer hebt dat het wel wat gaat uitmaken, want MISSCHIEN heeft R* tóch op de een of andere manier gecode dat bij zonnig weer, meer mensen hun arm op de rand van het portier hebben, maar ik dénk het niet(klein detail namelijk, voor R* dan).

Over die knipperlicht mod: Denk niet dat die er is, er zou in elk model een dummy moeten worden toegevoegd voor de plek van de knipperlichten (b.v. bij bus en limo zit dat veel verder naar voor en de achterste verder naar achteren dan bij normale auto), dat zou verschrikkelijk veel werk zijn(100 auto's of meer ofzo geloof ik?)

Heb het ook altijd gewilt in SA, maar ik weet, door het bovenstaande, bijna zeker dat er niet zo'n mod is, helaas...

Geplaatst:
151+ Crazy Trainer.

"de cheat" = weather cheat dat het zonnig wordt? Zo ja: Heb ik al gezegt, de ramen worden niet onzichtbaar gegenereerd door de engine omdat het zonnig is, dat gebeurd als iemand z'n arm op de rand van het portier houd, wat, naar ik weet, bij zonnig en slecht weer even vaak voor komt(dat weet ik niet zeker, misschien bij zonnig weer meer, maar ik denk niet dat R* daar rekening mee heeft gehouden)

Vandaar dus dat als je de zonnig weer cheat invoert, de ramen nog dicht zijn... Misschien als je lang zonnig weer hebt dat het wel wat gaat uitmaken, want MISSCHIEN heeft R* tóch op de een of andere manier gecode dat bij zonnig weer, meer mensen hun arm op de rand van het portier hebben, maar ik dénk het niet(klein detail namelijk, voor R* dan).

Over die knipperlicht mod: Denk niet dat die er is, er zou in elk model een dummy moeten worden toegevoegd voor de plek van de knipperlichten (b.v. bij bus en limo zit dat veel verder naar voor en de achterste verder naar achteren dan bij normale auto), dat zou verschrikkelijk veel werk zijn(100 auto's of meer ofzo geloof ik?)

Heb het ook altijd gewilt in SA, maar ik weet, door het bovenstaande, bijna zeker dat er niet zo'n mod is, helaas...

mag ik de trainer coördinaten plz

Geplaatst:

Welke coördinaten? voor knipperlichten ofzo? :puh: Die zijn er niet xD Zit geen functie voor ramen/knipperlichten mod op die trainer, maar wel álle cheats die je normaal kan invoeren, maar dus nu met een sneltoets, mogelijkheid om alle auto's te spawnen die je wilt, en véééél meer.

Als je een download link bedoeld: +151 Crazy Trainer

• 3 weken later...
Geplaatst:
Je kan dat beter hier je aanvraag doen. Dan had je namenlijk hier de knipperlicht mod gevonden. ;)

dank u wel maar waar moet ik klikken?

en nu de raam nog. (het ruit)

Je moet op die onderstreepte woordjes klikken. :Y

En een raam mod word erg lastig. Omdat de ruiten aan het portier gemoddeld is. Het is dus onmogelijk die open te zetten. En als iemand er een mos voor zou maken moet hij alle auto´s opnieuw gaan moddelen. En ik denk dat niemand zo gek is om dat te doen alleen maar om een paar stomme ramen open te zetten.

hey da knipperlampie kan not geinstaleert würden mit de cleo!

(sürry zien üm zü ta priten) zin om zo te blaten<- hahahahahahahahahahaha

Sorry maar ik versta er geen hol van. Wat ik er wel uit kan opmaaken is dat hij niet in CLEO werkt. Dat klopt omdat het een .dll bestand is. Je moet het bestand gewoon in de hooftmap van gta sa zetten. Dit heeft verder geen effect op de main.scm of op CLEO3. Maar wil je voortaan wel even op je abn letten. (geen afkortingen, nederlandse woorden gebruiken, hooftletters en punten gebruiken etc.) Want ik snap er geen drol van.

hij is gwn duits en kan geen nederlands XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...