Jump to content

drie sterren opeens:s:s:s

Recommended Posts

Geplaatst:

mensen ik speel san andreas op de ps2, maar wat me nu is overkomen snap ik nog altijd niet:

ik was wat an het rijden op mn bmxje...

rusitg, ik reed niemand omver, ik hield me zelfs aan de verkeersregels!

plotseling krijg ik drie sterren:s

zomaar opeens!

is dit een toevallig bugje?

alvast bedankt!

Geplaatst:

Kun je misschien even laten zien wáár je hebt gereden? Misschien een kaartje maken.

Maar misschien is het wel een bug ja. Heb je misschien de politie garage overvallen?

Geplaatst:
Kun je misschien even laten zien wáár je hebt gereden? Misschien een kaartje maken.

Maar misschien is het wel een bug ja. Heb je misschien de politie garage overvallen?

wel, ik reed op de snelweg die boven de los santos flikken is, waar de police maverick (als je geluk hebt) staat, ik spring met mn bmx en ik land juist voor de bareel die naar de garage leidt,(bareel= soort slagboom), ik rij weg, en een straat verder krijg ik opeens drie sterren, ik ben de garage NIET ingeweest

Geplaatst:

Zodra je voorbij de slagboom bent ben je op verboden terrein, maar je krijgt niet direct een 3 sterren wanted level, dat duurt een aantal seconden. ^_^

Geplaatst:

Dat komt omdat je dan op 'verboden terein' geweest. Daar krijg je 3 sterren ja. Probeer het nog maar eens ;).

Geplaatst:

dit is de eerste keer dat ik dit voorheb, de vorige keren dat ik voor die bareel landde, had ik dit niet voor(die drie sterren)...

Geplaatst:

je krijgt dit niet als je de agenten die bij de slagbomen staan neer schiet.

dan kunnen ze niet om back-up vragen dus geen 3 sterren ^_^

dit is geen verzinsel of gedachte...

ik gebruik het zelf ook.

Geplaatst:

irritant dat gebeurde mij ook toen wasik nog aan het verkennen dus ik rij rond een op eens drie sterren achter me aan ik ben wel wat gewent maar toen nog niet dus was ook binnen een minuut dood meet 1 pistool hou je niet lang vol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...