GTAgangsta Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Hoi allemaal, Ik had bij een kameraad vn mij mta 1.1.1 erop gezet. Maar hij heeft vista en toen deed mta het niet. Toen gingen we ff googlen, en toen stond er ergens op een site dat je het bestandje Client.dll in de map 'race' moest hernoemen naar iets anders (bijv. shit.dll). Volgens die persoon zou het dan moeten werken. Hij heeft een filmpje op youtube gezet: http://nl.youtube.com/watch?v=1fMXVqVxlZ0 Dus wij gingen dat bestandje hernoemen. MTA startte toen wel op, maar toen we in een server wilden, kregen we een foutmelding: Can not load 'race' Weet iemand hoe dit moet? Greetzz GTAgangsta Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 No insult, maar man, dat je daar intrapt Je ziet toch duidelijk in het filmpje dat die gast een race laadt in de map editor. Die doet het inderdaad wel onder Vista. Voor de rest draait MTA 1.1.1 niet op Vista. En geloof me, ga toch niet vanalles proberen want het gaat gewoon niet. De fout zit in een manier van programmeren die door Windows Vista niet wordt ondersteund. Wat je wel kunt doen is MTA DM downloaden. Dit is de nieuwste versie van MTA, die het wel doet onder Vista. Met deze MTA kun je wel niet in MTA 1.1.1 servers, maar er zijn ook goede raceservers die MTA DM draaien (de schietmodussen vind ik niet zoveel aan). Tenslotte heb je nog MTA 1.1.2. Dit is een nieuwe versie van MTA 1.1.1, waarvoor volgens de makers nog een Vista-fix voor ontwikkeld wordt. Alleen kan dit het MTA team kennende nog wel een hele tijd duren. Reageren
Freaksken Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 ik heb het ook uitgeprobeer en allen de map editor gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.