Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

De ondertitel zegt het al!

Wie denk je dat gaat winnen dit jaar op het EK?

En natuurlijk hoever gaat Nederland komen.

Ik denk dat Frankrijk wint en Nederland ligt er denk ik meteen al uit of 1 ronde verder maar ik heb niet zoveel hoop daarmee :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Ik denk Bulgarije, ze hebben goede spelers in top conditie.

Nederland komt denk ik in Kwart Finales :Y

Die doen helaas niet mee, aangezien ze derde zijn geworden in de groep van Nederland, en alleen de eerste twee (Nederland en Roemenië) gaan naar het EK. Dit zijn de 16 deelnemende landen trouwens:

Oostenrijk

Zwitserland

Duitsland

Tsjechie

Roemenie

Griekenland

Frankrijk

Italië

Kroatië

Nederland

Polen

Spanje

Rusland

Portugal

Turkije

Zweden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bewaar mijn voorspellingen voor de avond vóór het toernooi van start gaat. Heb ik in 2006 met 't WK ook gedaan en dat leverde me toen € 70 op in m'n zelfgeorganiseerde WK-Pooltje. Dit jaar maar 's een EK-versie maken...en dan zelf weer winnen uiteraard :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland heb ik geen echt vertrouwen in , ik jmoet teogeven dat we topspelers hebben , alleen ik vind dat ze het niet laten zien , vroeger stonden we 2de met de wereldranglijst , nu staan de 9de , behoorlijk gezakt , maar we hebben spelers die het kunnen maar helaas niet laten zien , ik denk dat ze de 1e of 2e wedstrijd eruit liggen .. ,

Wie ik denk dat het gaan winnen is Italië een goed team , soms wel een gelukje maar dat is sport ..

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland heb ik geen echt vertrouwen in , ik jmoet teogeven dat we topspelers hebben , alleen ik vind dat ze het niet laten zien , vroeger stonden we 2de met de wereldranglijst , nu staan de 9de , behoorlijk gezakt , maar we hebben spelers die het kunnen maar helaas niet laten zien , ik denk dat ze de 1e of 2e wedstrijd eruit liggen .. ,
Ik vind dat we niet zo negatief moeten zijn over de kansen van Nederland. Natuurlijk, ik geef toe dat 't spel lang niet altijd voldoende is, maar Nederland kan van elke ploeg winnen op 't EK...aan de andere kant kunnen ze ook van elk land verliezen, maar dat hou je toch op 't EK. Op een WK moet je een beetje geluk hebben dat je een matig land treft uit Azië of Afrika of 't derde land uit Noord-Amerika als Trinidad & Tobago of Jamaica. Op het EK tref je gewoon allemaal goede ploegen en iedereen kan van iedereen winnen. Behalve Oostenrijk dan, want dat wordt echt een drama...

Kortom, ik geloof wel in de kansen van Nederland. Met Italië, Frankrijk en Roemenië hebben we zeker een moeilijke poule geloot, maar Roemenië en Frankrijk zijn zeker te pakken. Tegen Roemenië waren we in de kwalificatie al gelijkwaardig en Frankrijk is niet meer wat 't geweest is. Alleen Italië blijft een klasse apart, maar als Robben nou 's blessurevrij is en Van Basten de poppetjes aardig neerzet kan 't zelfs dan wel wat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf denk dat het voor Nederland al in de eerste ronde gedaan is, want ik denk echt niet dat ze in een groep met Italië, en Frankrijk de twee laatste WK finalisten, kunnen doorstoten naar de volgende ronde.

Italië is voor mij de grote favoriet voor het EK te winnen, ook al winnen ze meestal maar met een klein doelpuntenverschil, maar wat maakt dat nu uit?

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Nederland het nog aardig ver gaat schoppen op het WK.

De finale halen ze niet, Van Basten moet eerst maar eens een goede opstelling maken.

Nederland zal het moeilijk krijgen, ook jammer dat Rijkaard geen bondscoach wil worden! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat Nederland het red. Ik denk wel dat ze de groepsronde doorkomen, daar zijn ze altijd nog doorheen gekomen, dus dat het nu ook lukt lijkt mij wel, ondanks de zware loting. Ik denk dat Nederland in de kwartfinale eruit geknikkerd wordt, door wie? Geen idee. Maargoed, dat denk ik gewoon. Over wie er winnaar wordt wil ik geen uitspraak doen, wat mij part Griekenland weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...