leeg125 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 er is een missie in GTA SA dat er staat dat je nu kan inbreken bij mensen ofzo als dat kan hoe doe ik dat? Reageren
Jay; Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) er is een missie in GTA SA dat er staat dat je nu kan inbreken bij mensen ofzoals dat kan hoe doe ik dat? Inbreken is helemaal niet moeilijk, het is een kwestie van sluipen en alles binnen de tijd te doen. Je bent dus bij de missie 'Home Invasion' waarbij je een huis in moet en een aantal kisten moet stelen. Het is de bedoeling dat je sluipt en één voor één de kisten afgaat en meeneemt naar buiten. Er staat bij met welke knoppen je een kist moet oppakken of moet sluipen, dit moet dus geen probleem zijn. Ik weet niet precies waar je moeite mee hebt maar er is een aparte pagina op WikiGTA waar alles staat uitgelegd over deze missie. Hier kan je dus alles vinden over de missie 'Home Invasion'. Als je na het lezen van de pagina nog vragen hebt kun je hier posten en help ik je maar al te graag. Veel succes! Edit: Het kan zijn dat ik je verkeerd begrepen heb. Als je de missie al gedaan hebt en je wilt gaan inbreken in je vrije tijd kan je hier even kijken. Op deze pagina staat alles uitgelegd over de Burglary Missions. Bewerkt: 1 juni 2008 door Jay; Reageren
ceejay Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) heb je de missie van ryder al gedaan home invasion dan moet je inbreken en achter die missie kan je nog steel missie's doen alleen maar dan moet je een black boxville hebben je moet voor de pc op 2 drukken om die missie te starten voor de ps2 en xbox weet ik dat niet Bewerkt: 1 juni 2008 door ceejay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.