Platypus Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik heb een vraag over het eindfilmpje: vanaf je alle namen krijgt van wie het spel gemaakt heeft enzo, heb ik het per ongeluk geskipt. Mijn vraag is: Ging er nog iets gebeuren in het filmpje? Reageren
niko belic Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 niks bijzonders alleen namen een laatste indruk op de stad Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 niks bijzonders alleen namen een laatste indruk op de stad Nee hoor, Niko zegt nog wel iets op het laatst (na de credits): Spoiler voor de mensen die het zelf willen horen: So, this is what the dream feels like? This is the victory we longed for...[/font] Droog Reageren
Vinnow Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Niks speciaals, je gaat alleen een beetje de stad door en krijgt ondertussen de namen te zien, en idd Niko zegt dat ja . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.