niellie Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) hey ik ben met alle misies klaar en ik ging racen voor brucie, ik hat er een stuk of 5 gedaan en toen belde ik hem om een race aan te vragen hij zij dat er niets was dus ik wachte een week ( in het spel ) en vroeg het weer er was weer niets ik wachtte toen weer een week en er waas steeds niets ps: ik heb 100% bij brucie friendship als je me kan helpen zou ik het waarderen en mijn X-box live is : Niiell Bewerkt: 4 juni 2008 door Joriz titel verduidelijkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Volgens mij, kan je maar 3 races per eiland doen. Of inderdaad, 5. Dan moet je even naar een eiland gaan, en dan weer eens proberen. Als dit niet lukt, dan weet ik het ook niet. Sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ja dat klopt op het eerste eiland belde ik em op en had hij niks, toen was ik 1 uur later (in het spel) op het 2e eiland en toen had hij wel weer races, mocht het niet werken weet ik het ook niet meer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niellie Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 hey tnx nu kan ik weer racen !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Volgens mij, kan je maar 3 races per eiland doen. Of inderdaad, 5. Dan moet je even naar een eiland gaan, en dan weer eens proberen. Als dit niet lukt, dan weet ik het ook niet. Sorry. Het zijn er geen 5, maar inderdaad 3 per eiland. Drie heeft ie op 1 eiland gedaan, twee andere races al op het andere eiland. Dat maakt 5. Maar de meeste hebben het in het begin niet door dat je van eiland moet wisselen voor nieuwe races. Hetzelfde geldt bijv. voor de most wanted missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb mijn negen races erop zitten, maar ik krijg van Brucie smskes met de vermelding dat er een race is en dat ik kan deelnemen. Ben je verplicht om meerdere races te doen of zijn die negen goed genoeg. Als je niet deelneemt na een smske, zakt dan het aantal % bij Brucie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb mijn negen races erop zitten, maar ik krijg van Brucie smskes met de vermelding dat er een race is en dat ik kan deelnemen. Ben je verplicht om meerdere races te doen of zijn die negen goed genoeg. Als je niet deelneemt na een smske, zakt dan het aantal % bij Brucie? Voor de 100% te kunnen halen, moet je alle 9 races één maal doen. Daarna krijg je inderdaad nog een smsje van Brucie waarin hij vermeld dat je al de races kan herdoen. Maar dat is dus je eigen keus of je ze nog eens wil racen, het is niet noodzakelijk. Overigens verlies je enkel wat %-en als je de race verliest, niet deelnemen heeft dat gevolg niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 3 races per eiland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThomasDiaz Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Ik moet deze races nog doen, maar mijn vraag is of deze moeilijk zijn? Of zijn ze goed te doen? Ze zijn namelijk wel nodig voor 100% en ik ben geen held in racen. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 sommige zijn moeilijk dan weer andere niet. het lig hem meer op het parcour dan de AI zelf want die is makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ik moet deze races nog doen, maar mijn vraag is of deze moeilijk zijn? Of zijn ze goed te doen? Ze zijn namelijk wel nodig voor 100% en ik ben geen held in racen. Alvast bedankt! Hangt er vanaf welke auto je van plan was mee te gaan racen, dat bepaalt grotendeels hoe moeilijk de race is. Je moet niet zo zeer een supersnelle auto hebben, maar ook een auto waarmee je goed overweg kan bij bochten en een auto die tegen een stootje kan. Je zult namelijk veel weggebeukt worden, en als je auto al na een paar kleine crashes in brand vliegt dan is het veel moeilijk dan wanneer je iedereen wegduwt en haast niet crasht. Houdt dus rekening met deze factoren, want een goed begin is het halve werk. Als je eenmaal de juiste auto hebt en al snel eerste staat en goed door de bochten komt, dan zullen ze je het niet meer lastig maken en dan kan je gewoon relax rijden en eerste worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb mijn negen races erop zitten, maar ik krijg van Brucie smskes met de vermelding dat er een race is en dat ik kan deelnemen. Ben je verplicht om meerdere races te doen of zijn die negen goed genoeg. Als je niet deelneemt na een smske, zakt dan het aantal % bij Brucie? Voor de 100% te kunnen halen, moet je alle 9 races één maal doen. Daarna krijg je inderdaad nog een smsje van Brucie waarin hij vermeld dat je al de races kan herdoen. Maar dat is dus je eigen keus of je ze nog eens wil racen, het is niet noodzakelijk. Overigens verlies je enkel wat %-en als je de race verliest, niet deelnemen heeft dat gevolg niet. Krijg je dan maar één smsje, of blijft ie weer sms'en? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThomasDiaz Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ik moet deze races nog doen, maar mijn vraag is of deze moeilijk zijn? Of zijn ze goed te doen? Ze zijn namelijk wel nodig voor 100% en ik ben geen held in racen. Alvast bedankt! Hangt er vanaf welke auto je van plan was mee te gaan racen, dat bepaalt grotendeels hoe moeilijk de race is. Je moet niet zo zeer een supersnelle auto hebben, maar ook een auto waarmee je goed overweg kan bij bochten en een auto die tegen een stootje kan. Je zult namelijk veel weggebeukt worden, en als je auto al na een paar kleine crashes in brand vliegt dan is het veel moeilijk dan wanneer je iedereen wegduwt en haast niet crasht. Houdt dus rekening met deze factoren, want een goed begin is het halve werk. Als je eenmaal de juiste auto hebt en al snel eerste staat en goed door de bochten komt, dan zullen ze je het niet meer lastig maken en dan kan je gewoon relax rijden en eerste worden Bedankt man! Ik heb ook het onderstaande filmpje op youtube gevonden. Erg goedkoop, maar het werkt wel Echt, ik zal ze nog wel gewoon proberen, maar als ik er echt niet uitkom doe ik dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 ThomasDiaz mooie trucje maar eve vraagje helpt die truce voor de race om de 100% te krijgen of moet je hem dan over nieuw doen?????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThomasDiaz Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb het nu 1x geprobeerd en het lukt me niet dit trucje uit te halen. Waarschijnlijk hebben ze bij Rockstar deze fout eruitgehaald bij latere versies van het spel? Jammer, maar zal toch moeten gaan racen en het schijnt dat de AI belabberd is, dus goed te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.