Hackman Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik heb geprobeerd om Joriz zijn sig een beetje na te maken: Ik vind zelf dat hij er best wel goed uit ziet alleen op sommige punten wat minder. Wat vinden jullie ervan? Graag Tips en Rates Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik vind het sowieso niet erg sportief als je andermans signature namaakt Probeer creatief te zijn en maak zelf een mooie sig Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Het is natuurlijk niet bijster orgineel, maar dat even buiten beschouwing. Ik vind dat hoofd een beetje dom/grappig overkomen. Het is net of er een klein mannetje over de rand heen probeert te kijken. Niet zo stoer dus zoals bij het orgineel. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Bedankt voor jullie snelle rates. Ik probeer zelf wel dingen te maken alleen ik heb nooit goede ideeën. Wie gaat mij nog meer blij maken? Bewerkt: 1 juni 2008 door hackman Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Het is niet erg leuk om er een van iemand na te maken. Maar vooruit,zal hem wel even raten. Het is een leuke sig,maar dat poppetje staat er een beetje raar bij. De achtergrond is wel erg mooi,en de tekst ook. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.