MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Betse mensen, ik heb een ps2 en ik ben niet van plan om een ps3 te kopen... maar komt gta IV egt niet op de playstation 2? alvast bedankt!
Gijsso Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Nee, IV komt echt niet op de PS2. Hij kan IV simpelweg gewoon niet aan met de graphics en alle berekeningen die de PS2 per seconde moet doen.
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) De ps2 kan GTA IV gewoon niet aan. EDIT: GTAGijsso was me al voor. Bewerkt: 1 juni 2008 door ScarPacino
IV trailer Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Hij komt waarschijnlijk naar Rockstar traditie wel gewoon op de computer. Ik weet alleen niet of de computer van jouw geschikt is voor zware spellen als gta4.
StrongBongSmoke Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect.
PowerPats Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect. joh geloof je dat zelf
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect. jong ouwehoer niet zoveel
StrongBongSmoke Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect. jong ouwehoer niet zoveel Meisje irriteer mij niet zo.
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect. jong ouwehoer niet zoveel Meisje irriteer mij niet zo. Je bent zelf de grootste meisje met 6 vingers hier.
HoutwormNL Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect. hahaha grapjas als ik dat doe dan zecht ie insert a playstation® disc dat ding is nu al antiek moeilijk te geloven:P maar zo gaat dat altijd
Swiggers Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Ik had me disc in de ps2 gedaan hij werkt perfect. Ongeloofwaardig... Volgens mij heb jij 'te' veel fantasie. Eerst 'lola' die zes vingers heeft, en nu dat GTA IV op de PS2 het perfect doet. Dan heb jij wel een hele aparte PS2.. ( Als het waar is ) Dit slaat helemaal nergens op hoor.. Als je toch alleen maar 'Fantasie' dingen vertelt, houdt dan in het vervolg je mond, en het is overigens nog 'spam' ook. Nee, de PS2 kan GTA IV niet aan, netzoals hierboven al werdt gezegt. Tenzij je zo'n PS2 als 'KronicSmoker' hebt. Swiggers Bewerkt: 1 juni 2008 door swiggers
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Bedankt, jongens! Nu weet iedereen weer waarom wij altijd snel dit soort topics sluiten.
Recommended Posts