tante Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 hey hoe kan je gta san andreas online spelen, zoiets heb ik gezien op internet. ? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Om online te kunnen spelen in SA heb je een multiplayer mod nodig. De beste multiplayer mods zijn: GTA Tournament en MTA. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Nee, geen GTA tournament! Alleen MTA voertuigen is goed. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Was MTA er niet mee gestopt,of heb ik het nu verkeerd? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Zolang er servers zijn gaat MTA gewoon door neem ik aan. Of gaat het allemaal via 1 grote MTA server? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 MTA is niet gestopt, SA-mp is 'gestopt'. Er lopen nog volop discussies over de toekomst van SA-mp, of het terug komt, of er vervanging komt, maar wat er allemaal exact gaat gebeuren is volgens mij nog onduidelijk.. Voor de hele discussie kun je in het SA-mp forum kijken naar dit topic of het topic op het niet-officiële forum van SA-mp. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 MTA is niet gestopt, SA-mp is 'gestopt'. Er lopen nog volop discussies over de toekomst van SA-mp, of het terug komt, of er vervanging komt, maar wat er allemaal exact gaat gebeuren is volgens mij nog onduidelijk..Voor de hele discussie kun je in het SA-mp forum kijken naar dit topic of het topic op het niet-officiële forum van SA-mp. Oh,dan heb ik die twee door elkaar gehaald . Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 waar kun je MTA downloaden? Die kun je hier downloaden: download.chip.eu/Gta San Andreas MTA/download Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 waar ergens moet je dit programma onder brengen? Reageren
tjoef Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Dat wordt allemaal automatisch in orde gebracht in de install wizard. Als je de link van hierboven hebt aangeklikt, gewoon op 'uitvoeren'(of je kan het ook opslaan) kikken en de instructies van de installatiewizard voltooien. Suczeven! Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) is er ook en versie voor gta san v2? Bewerkt: 22 juni 2008 door JOEMAN Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik heb MTA kunnen downloaden en het werkt maar hoe ge raakt ge in een multyplayer world Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik beantwoord eerst je eerste vraag maar even, want dat is ook meteen een deel van de uitleg: is er ook en versie voor gta san v2?V2 is de versie waarmee je niet kunt modden, en daar valt dus ook geen MTA voor te maken 'Nee' dus.Om te zien welke versie je hebt moet je rechtsonder in je beginscherm kijken. Er kunnen verschillende dingen staan: Wat staat er Welke versie heb je Kan je modden Niets V1.00 Ja V1.01 V1.01 Nee V2.00 V2.00 Nee Als je niet kunt modden, moet je deze patch downloaden. Start hem op, en kies een paar maal 'Next' totdat er om de locatie van je GTA San Andreas-map wordt gevraagd. De locatie die er al staat, is de locatie die standaard bij de installatie van je spel werd gebruikt. Als je je spel daar ook daadwerkelijk geïnstalleerd hebt kun je verdergaan, anders moet je de locatie even opzoeken via de '...'-knop. Ga verder door een paar maal op 'Next' te drukken, wacht tot de patch z'n werk gedaan heeft en sluit af met 'Exit'. ik heb MTA kunnen downloaden en het werkt maar hoe ge raakt ge in een multyplayer world Start MTA op, ga naar de serverlijst en kies een server. Dubbelklik erop en 'Connect' met de server. Als je in de server bent wijst het zichzelf.. Reageren
JOEMAN Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 als ik op browser sever klik dan krijg ik een lege lijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.