Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke versie heb je gedownload? De meeste servers draaien op de recentste versie, de v1.0-dp2.1 (developer previeuw 2.1). Deze kan hier downloaden!

Gewoon op 'uitvoeren' klikken en dan zal je huidige MTA worden vervangen door deze nieuwe.

Mocht dit nog steeds niet geholpen hebben, moet je een paar keer op 'refresh' klikken.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het program gedownload maar ik het niet spelen(dvd speler oververhit :{ dus ik moet mijn computer voor 30 min afzetten) dus waar staat dat programma ergens normal

Bewerkt: door JOEMAN
Geplaatst:
MTA is niet gestopt, SA-mp is 'gestopt'. Er lopen nog volop discussies over de toekomst van SA-mp, of het terug komt, of er vervanging komt, maar wat er allemaal exact gaat gebeuren is volgens mij nog onduidelijk..

Voor de hele discussie kun je in het SA-mp forum kijken naar dit topic of het topic op het niet-officiële forum van SA-mp.

nee SA-mp is niet gestopt want ik speel dat nog altijd (ik bedoel dan ook sa-mp en niet mta of dergelijke)

Geplaatst:

Er zal waarschijnlijk een snelkoppelijng naar je bureaublad komen, maar mocht dit niet het geval zijn, kan je nog even kijken in je program files(C:\program files\MTA San Andreas) en daar zal je een .exe icoon zien. Daar op klikken en je bent vertrokken.

Succes!

Geplaatst:
Welke versie heb je gedownload? De meeste servers draaien op de recentste versie, de v1.0-dp2.1 (developer previeuw 2.1). Deze kan hier downloaden!

Gewoon op 'uitvoeren' klikken en dan zal je huidige MTA worden vervangen door deze nieuwe.

Mocht dit nog steeds niet geholpen hebben, moet je een paar keer op 'refresh' klikken.

Developer 2.1 is MTA Deathmatch. En ik geloof dat onze vriend hier MTA Race heeft gedownload.

Als je een lege lijst krijgt, wil het wel eens helpen om MTA en/of de computer opnieuw op te starten. Als dat niet werkt, moet je poorten gaan open zetten.

Hoe dat allemaal in zijn werk gaat, kun je lezen op portforward.com. Gewoon op het model van je router klikken, vervolgens klik je bij M op MTA SA R1.0 en je kan aan de slag.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik weer,mijn gta sa was kapot :-( maar ik heb nu een nieuwe maar mta werk niet meer + ik kan het ni meer downloaden

Geplaatst:

Dan moet je SA misschien weer opnieuw downgraden, zoals VWO-er een paar posts hierboven zei, het kan dat het daaraan ligt(lijkt me).

Verder is het altijd handig als je zo veel mogelijk info geeft, want met "MTA doet het niet meer" kan ik verder ook niet veel. Krijg je een error?, wanneer(als je wat doet)?

Geplaatst: (bewerkt)

ik bedoel dat mijn mta zich gedowngrad heef dus ik wau er een nieuwe mta downloaden maar er komt steeds een error+ik kan die patch ni meer downloaden

Bewerkt: door JOEMAN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...