Hackman Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Weet iemand waar ik ze kan kopen? Sommigen zeiden dat ze er niet waren maar kijk eens naar deze screenshot: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2676 Greetzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Ze zitter er echt niet in ook al zie je ze in veel wallpapers en trailers. Bewerkt: 1 juni 2008 door ScarPacino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ze zitter er echt niet in ook al zie je ze in veel wallpapers en trailers. dat vind ik wel wat raar eigenlijks is het gewoon naaierij dat is hetzelfde als dat je in trailers fietsen vliegtuigen helicopters wapens en dan zit niks van dat erin dan zou jij je mooi kut voelen het is nog maar wat kleins maar waar gaat dit naar toe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Klopt, bij sommige screenshots zie je dat Nico 'Halve Handschoenen' aan heeft. Helaas kun je deze niet kopen in de winkel. Ik was er ook al naar opzoek, ik ben bij alle kleding winkels geweest, maar helaas kon ik helemaal niets vinden. Toch best raar dat Rockstar Games het wel in de ( trailers ) screenshots maakt, maar niet in de 'Game' zelf. We kunnen het natuurlijk ook allemaal mis hebben. Misschien krijg je deze nog wel een keer als je bepaalde dingen hebt vrijgespeeld, maar ik denk dat we dat dan al wel hadden ontdekt. Misschien is de screenshot wel genomen uit een missie. Dat we een keer een missie deden, maar niet in de gaten hadden dat we handschoentjes aan hadden. Mij lijkt niet dat Rockstar iets op de screenshots maakt, en het niet in de game zelf maakt. Dus daar blijft het tot nu toe bij. 'Het zit er helaas niet in' of 'De screenshot is genomen uit een missie waarbij Nico handschoentjes aan had'. Swiggers Bewerkt: 1 juni 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Dat is jammer maar ik had er eigenlijks ook niet echt op gerekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Misschien krijg je ze wel bij de 100 %? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Nu ik het zie zou ik ze best willen hebben maar het maakt opzich niet zo gek veel uit, ik blijf wel in mijn pakkie van perseus rondlopen lekker missies doen a la scarface Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Op zich staan die handschoentjes wel vet hoor. Had hier ook al eens een topic gemaakt met ook dat 'in een paal klimmen' wat er niet in zit. Vind dat wel zwak. Je ziet ze echt overal. Hoop dat ze bij de downloadable content komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Op zich staan die handschoentjes wel vet hoor. Had hier ook al eens een topic gemaakt met ook dat 'in een paal klimmen' wat er niet in zit.Vind dat wel zwak. Je ziet ze echt overal. Hoop dat ze bij de downloadable content komen. Bij de DLC zou het wel vet zijn!! maar ik vond het ook wel jammer van die handschoenen, en ook in palen klimmen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Nu ik het zie zou ik ze best willen hebben maar het maakt opzich niet zo gek veel uit, ik blijf wel in mijn pakkie van perseus rondlopen lekker missies doen a la scarface Haha ja. Geeft me vaak ook zo'n Hitman gevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Nu ik het zie zou ik ze best willen hebben maar het maakt opzich niet zo gek veel uit, ik blijf wel in mijn pakkie van perseus rondlopen lekker missies doen a la scarface Haha ja. Geeft me vaak ook zo'n Hitman gevoel maar dan ziet Niko er zo dun uit! ik heb altijd dat GTA III pak aan die krijg je als je playboy X killed en je omkleed in zijn savehuis die je dan krijgt[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Maar komen er ook dingen die je kan downloaden voor de Ps3? Zoals de handschoenen en aan vrachtwagens hangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Maar komen er ook dingen die je kan downloaden voor de Ps3? Zoals de handschoenen en aan vrachtwagens hangen? sommigen denken van wel (meestal PlayStation 3 fans), sommigen zeggen van niet (meestal xbox fans) maar zover ik weet is er nog geen definitief antwoord van meneer Houser maar meneertje Gates heeft betaald voor exclusiviteit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Hmmm, ik heb in GTA IV vliegtuigen,MP3, Ufo's en tanks. Ook halve handschoenen! Pic: Hoezo jullie niet? Bewerkt: 2 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Hmmm, ik heb in GTA IV vliegtuigen,MP3, Ufo's en tanks.Ook halve handschoenen! Pic: Hoezo jullie niet? Creativiteit ten Top weer !!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.