Death333 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Heeey hallo plaats hier al je Timesplitters stuff en praat er over in dit forum Ik wil graag Jullie Mening horen over Deze reeks (zet er ook bij welk deel) Ik vind Timesplitters 1 wel leuk door de missies maar als je die hebt uitgespeeld is het spel heel saai en timesplitters 2 daar kan je steeds de FUN opnieuw beleven ik vindt die spelen ok zo cool omdat er een Mapmaker (level editor soort van.) ingebouwd is ku je je eigen levels maken met missies en al Conclusie. Ik Vindt Timesplitters Hele vette spellen Greetz Death Reageren
Slimm Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik dacht toch echt dat hier al een topic over was maar ik kan hem niet vinden bij search.. Timesplitters vind ik wel lachen vooral de multiplayer mode Reageren
andyman Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik heb zelf Timesplitters 2 op de Xbox en net als Slimm zei multiplayer is leuk maar ook met ze 2en samenwerken en verder komen is zeer grappig, Ik speel Timesplitters trouwens soms zelfs met Slimm B) Reageren
Tmzom Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Jaah is wel tof spel... Vooral multiplay Zoals iedereen zegt Reageren
Death333 Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Hier nog een paar plaatjes Cortez de hoofdpersoon Deze in een Landhuis volgens mij is vet met zombies en al! misschien ook nog een paar filmpjes maar dat kijk ik nog wel! hoop dat er meer hier mee gasan praten over timesplitters 3 future perfect meer over die Robo-apen en Zombie-apen en Katten op wieletjes wat je kan besturen!!!!!!!!! Bewerkt: 29 maart 2005 door DEATH333 Reageren
Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Timeplitters.... Achjah het begon allemaal een tijd geleden.. Toen deel 2 uitkwam was ik dan ook meteen verkocht. Timesplitters staat voor goeie gameplay en snelle actie en flink arsenaal van wapens... ook had je zo'n duizend characters om vrij te spelen.. Ook heb je natuurlijk de Co:Op mode waarbij je samen met een vriend/in de story mode kan spelen... Ik vind het een te gek spel maar wacht nog ff met kopen.. :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Achja, was toch echt dit spel wat dezelfde cijfer kreeg als GTA III ! Deel 3 ( Future Perfect ) lijkt me zeer lachen ! Reageren
Death333 Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Achja, was toch echt dit spel wat dezelfde cijfer kreeg als GTA III !Deel 3 ( Future Perfect ) lijkt me zeer lachen ! Is het ook Reageren
zupadomien Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Achja, was toch echt dit spel wat dezelfde cijfer kreeg als GTA III !Deel 3 ( Future Perfect ) lijkt me zeer lachen ! Is het ook valt nog wel redelijk mee vind ik :lol: het is ook helemaal mijn type games niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.