Jump to content

Blood Brothers

Wie vermoorden in ''blood brothers''  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Wie vermoorden in ''blood brothers''

• Francis McReary
      14
    • Derrick Mcreary
      7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej allemaal

ik zit nu in de missie blood brothers

maar ik weet echt niet een keuze te maken wie ik moet vermoorden

Ik vraag aan jullie wie ik moet vermoorden en waarom.[/font]

Bewerkt: door michelIII
Heej allemaal

ik zit nu in de missie blood brothers

maar ik weet echt niet een keuze te maken wie ik moet vermoorden

Ik vraag aan jullie wie ik moet vermoorden en waarom.

Misschien had het slim geweest om een spoiler hier neer te zetten, zo verpest je het voor de mensen die daar nog niet zijn, zoals ik. mij maakt het dan niet zoveel uit, maar toch.

een verkeerde klik en er word weer wat voor je verpest.

>>> Door Dutchy3010: Laat dit voortaan aan een moderator over, svp.<<<

EDIT: Ok, sorry :cry:

Bewerkt: door KJF
Geplaatst:

Opzich maakt het niet zoveel uit, denk ik.

Als je Francis vermoordt, dan krijg je van Derrick nog wat zij-missies.

Als je Derrick vermoordt, dan kan je Francis bellen om je wantedlevel te laten verdwijnen (Max. 3 ster). Maar dat kan je ook doen bij Kiki, als je haar date.[/font]

Geplaatst:
Opzich maakt het niet zoveel uit, denk ik.

Als je Francis vermoordt, dan krijg je van Derrick nog wat zij-missies.

Als je Derrick vermoordt, dan kan je Francis bellen om je wantedlevel te laten verdwijnen (Max. 3 ster). Maar dat kan je ook doen bij Kiki, als je haar date.[/font]

dat is onzin want ik had francis vermoord maar heb nix geen missies gehad van derrick[/font]

dus het lijkt mij de beste keuze om derrick te vermoorden omdat je dan de politie teminste nog kwijt kunt raken door hem te bellen is soms wel eens gemakkelijk (maar dit verdwijnt als je de story line heb uitgespeeld[/font]

Geplaatst:

De keuze ligt helemaal aan jou zelf. Als je Cheat, dan kun je beter Francis[/font] vermoorden. Want als je hem vermoordt, dan krijg je van Gerald McReary vier extra missie's[/font], en dus met die missie's kun je meer geld verdienen. Want je kunt dan beter voor die extra 4 missie's gaan, dan dat je Francis kan opbellen voor Wanted level, want dat kun je dan ook wel met een Cheat.[/font] Als je niet cheat, dan is het verstandig om Derrick[/font] te vermoorden. Want als je Derrick vermoordt, dan kun je Francis opbellen, om je Wanted level te laten verwijderen.[/font]

Dus als je niet Cheat, dan kun je beter Derrick vermoorden[/font]

En als je wel Cheat, dan kun je beter Francis vermoorden[/font]

Succes met de keuze !! ^_^

DSgregor :cya:

Geplaatst:
De keuze ligt helemaal aan jou zelf. Als je Cheat, dan kun je beter Francis[/font] vermoorden. Want als je hem vermoordt, dan krijg je van Gerald McReary vier extra missie's[/font], en dus met die missie's kun je meer geld verdienen. Want je kunt dan beter voor die extra 4 missie's gaan, dan dat je Francis kan opbellen voor Wanted level, want dat kun je dan ook wel met een Cheat.[/font] Als je niet cheat, dan is het verstandig om Derrick[/font] te vermoorden. Want als je Derrick vermoordt, dan kun je Francis opbellen, om je Wanted level te laten verwijderen.[/font]

Dus als je niet Cheat, dan kun je beter Derrick vermoorden[/font]

En als je wel Cheat, dan kun je beter Francis vermoorden[/font]

Succes met de keuze !! ^_^

DSgregor :cya:

maar wat zijn die extra missies dan wnt volgensmij heb ik geen extra missies gehad toen ik francis vermoorde[/font]

Geplaatst:

ik heb francis vermoord want nico en de rest van de mcreary's kunnen derrick veel beter af + je krijgt missies van gerald wat betreft het telefoontje naar francis voor minder wanted level dat is niet blijvend dat ben je kwijt na story mode dus dan date je beter lawchick voor een telefoontje voor minder wanted level want bij haar is het wel blijvend.[/font]

offtopic er staat spoiler in de titel waarom moet alles dan nog eens verborgen worden?

ik heb francis vermoord want nico en de rest van de mcreary's kunnen derrick veel beter af + je krijgt missies van gerald wat betreft het telefoontje naar francis voor minder wanted level dat is niet blijvend dat ben je kwijt na story mode dus dan date je beter lawchick voor een telefoontje voor minder wanted level want bij haar is het wel blijvend.[/font]

offtopic er staat spoiler in de titel waarom moet alles dan nog eens verborgen worden?

omdat er anders weer mensen beginnen te huilen omdat ze het konden lezen :7 wat ik gewoon complete bullsh*t vind maar dat is mijn mening.. als je nix wil weten over het verhaallijn waarom zit je dan op zo'n forum te kijken :duh:

Bewerkt: door Destilios

De meeste stemmen zijn gevallen op Francis

Dus FRANCIS GAAT ER AAN!!!! :cab:

Bewerkt: door michelIII
Geplaatst:

Ik heb Francis ook vermoord alleen met 2 schoten. Ik schoot hem eerst tussen zijn benen en toen rende derrick weg en toen schoot ik Francis echt dood, maar ik heb dus het filmpje niet gezien. Zoals bij Derrick zegt Francis: Ik ben politie. Weet iemand wat Derrick zegt/doet als Francis doodgaat?[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...