marcel1972 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 ik ben nog niet zo lang bezig met GTA IV, maar zit volgens mij vast. Na de missie "Ivan the not so terrible" wordt ik helemaal niet meer gebeld, terwijl ik hiervoor vrij snel weer een volgende opdracht kreeg. Bij de info staat dat de Vlad missions op 100% en die van Roman op 33,33%. Kom niet verder, steel steeds auto's bel steeds met Michelle maar krijg steeds voicmail of dat ze niet wil. Hoe nu verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Als je even vertelt wat je laatste missie van Roman is, kan je misschien verder komen. Je moet eerst alle Roman missies doen tot en met Jamaican Heat. Als je Jamaican Heat en Ivan the not so Terrible hebt gedaan, krijg je automatisch een missie bij Roman's Taxibedrijf, namelijk: Uncle Vlad. Rijdt dus even naar Roman's Taxibedrijf toe, en daar zie je hem waarschijnlijk wel op een bankje zitten. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 ja rij gewoon ff daar heen andres staat hij op sleep mode kan je in het menu uitzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 ja rij gewoon ff daar heen andres staat hij op sleep mode kan je in het menu uitzetten Nee, want hij belt Michelle steeds schrijft hij. Als je gaat bellen terwijl je sleep mode aanstaat, dan zal na dat telefoontje (ookal krijg je voicemail) de sleep mode weer uit staan. Dat gaat geheel automatisch en persoonlijk vind ik dat een beetje irritant omdat ik vaak vergeet om dat ding weer in de sleep mode terug te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 is dat niet het moment dat jemet michelle moet daten[/font] dat je haar moet bellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 is dat niet het moment dat jemet michelle moet daten[/font] dat je haar moet bellen? Lees mijn post en die van marcel1972 gewoon even door. Er staat dat nhij steeds met Michelle belt, maar voicemail krijgt. Hij probeert het dus al, zonder succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rebellion Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) De volgende missie krijg je als je 'Ivan the Not So Terrible' en 'Jamaican Heat' hebt gehaald. Die eerste heb je al en die andere krijg je als je missies voor Roman doet en daarna voor Little Jacob. Bewerkt: 3 juni 2008 door Rebellion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Waarschijnlijk heb je hier iets aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcel1972 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 ik ben er al uit, je moet gewoon naar de markers gaan en dan volgt alles vanzelf. Dus bij deze de topic gesloten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.