Youp Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Beste jongemannen, Welkom in het 'holy-grail' topic, over het geweldig 'holy-grail' spel genaamd Super Smash Brothers Brawl. 26 of 27 juni ofzo was het kwam ie uit, ik heb hem natuurlijk al gereserveerd .. Wie nog meer? In japan en de VS wordt ie natuurlijk al helemaal kapot gespeeld, wat ik natuurlijk ook ga doen. Alle characters unlocken, vervolgens fucking hard online ownen. Als het kan, met een vriend van mij 2 vs 2. Het is nog meer van het betere! Bij gamekings snapten 1 iemand niet dat het allemaal 9's en 10'en kreeg. Laat we stellen dat dat de BaasB van het stel was. De rest begreep natuurlijk dat het de komende zomer, herst, winter, lente en de daarop volgende zomer helemaal kapot wordt gespeeld. Nou, aangezien Melee zelfs nu nog gespeeld wordt, lijkt het me logisch dat deze gespeeld wordt tot de volgende Super Smash. Ik moet eerlijk toegeven, ik speel het spel soms ook nog en vindt het nog steeds het beste spel wat ik ooit gespeeld heb :$.. Overigens is dit topic alleen bedoeld voor de fucking die-hard Super Smash Brothers-fans. Hier kunnen we soms misschien over een tijdje 'toernooitjes' en gewoon gevechten houden (wel op de Wii natuurlijk, HAHA!). En in de tussentijd kunnen we ff uitkijken naar SSBB, en het er over hebben wie je gaat spelen enzo. Dus eventjes voor de duidelijkheid: BAASB IK HOEF JE MENING NIET TE WETEN OVER DIT SPEL! Ook van andere negatievelingen niet. Al zal BaasB de enigste zijn. Ik zal vast beginnen : Ik ga gewoon alle characters af. Op de Gamecube speelde ik altijd falco. Ik denk dat ik op de Wii, wolf iets vetter ga vinden. Pit lijkt me ook wel gruwelijk. Metaknight moet mwah zijn. En die teringrobot ga ik echt niet spelen, die is gewoon mislukt. Hoe goed ie ook mag zijn. Mvg, Youp. >>> Door Froodooo: Topictitel aangepast. Eén keer 'uber' vind jij misschien niet genoeg, maar ik wel. <<< Bewerkt: 11 juni 2008 door Froodooo Reageren
M4X Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Een goed spel, maar wat ik ervan gezien heb vind ik niet zo indrukwekkend als Super Smash Bros Melee. Voor mij blijft dat nog altijd de beste uit de reeks, en ik denk dat het ook wel het beste deel zal blijven. Als je 4 gamecube controllers hebt, en een beetje gezellige vrienden, en als je even geen zin hebt in GTA dan kan dat er altijd nog wel bij, en dat vind ik ook veel leuker dan online. Maargoed, voordat ik het spel gespeeld heb kan ik er nog niet zo heel veel over zeggen, behalve dat SSBM een zalig spel was die ik nu nog steeds soms speel, net als het eerste deel die ik heel af en toe nog wel eens uit de kast trek. Ben benieuwd, ookal heb ik geen Wii.. Reageren
BaasB Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 HALLO YOUP!!!! :eten: :D OMG, ik vind Super Smash Bros echt zo'n kut spel hè... Super Smash Bros Melee is werkelijk het enige spel op de Gamecube dat ik na een tijdje zó saai en eentonig begon te vinden, dat ik hem maar verkocht heb. Wat ik in video's heb gezien komt Brawl op 't zelfde neer: een lelijk 2D spel met niet erg veel vernieuwing ten opzichte van zijn voorgangers. De enige Super Smash Bros die echt de shit is, is Super Smash Bros voor op de Nintendo 64! Damn, ik heb dat spel destijds echt kapot gespeeld, samen met mijn 8-jarige homies. Toen kocht ik Super Smash Bros Melee een paar jaar later voor op de Gamecube en toen moest ik kotsen. Reageren
Youp Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 HALLO YOUP!!!! :eten: :D OMG, ik vind Super Smash Bros echt zo'n kut spel hè... Super Smash Bros Melee is werkelijk het enige spel op de Gamecube dat ik na een tijdje zó saai en eentonig begon te vinden, dat ik hem maar verkocht heb. Wat ik in video's heb gezien komt Brawl op 't zelfde neer: een lelijk 2D spel met niet erg veel vernieuwing ten opzichte van zijn voorgangers. Waarom veranderen als het al op z'n best is? :O Overigens moeten ze ook weinig aan het concept veranderen, en wat ze nu doen doen ze perfect. TOEVOEGEN TOEVOEGEN TOEVOEGEN EN ONLINE!!! Reageren
BaasB Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Waarom veranderen als het al op z'n best is? :O Overigens moeten ze ook weinig aan het concept veranderen, en wat ze nu doen doen ze perfect. TOEVOEGEN TOEVOEGEN TOEVOEGEN EN ONLINE!!! Waarom doet mij dit toch zo denken aan EA Games? UITMELKEN, UITMELKEN, UITMELKEN!! :eten: :eten: Bewerkt: 4 juni 2008 door BaasB Reageren
Youp Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Waarom veranderen als het al op z'n best is? :O Overigens moeten ze ook weinig aan het concept veranderen, en wat ze nu doen doen ze perfect. TOEVOEGEN TOEVOEGEN TOEVOEGEN EN ONLINE!!! Waarom doet mij dit toch zo denken aan EA Games? UITMELKEN, UITMELKEN, UITMELKEN!! :eten: :eten: Uitmelken is wat anders dan toevoegen hoor. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb het ook op gamekings gezien en geluukig dat ik een Wii heb aangeschaft, anders had ik deze geweldige game (na GTA) misschien nooit kunnen spelen. Ik ga 'm misschien kopen en hopelijk ook online spelen. Ik zie me al zelf met Wario iedereen van het speelveld af zit te beuken. Kortom, Ik ben het niet eens met BaasB Reageren
Youp Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik heb het ook op gamekings gezien en geluukig dat ik een Wii heb aangeschaft, anders had ik deze geweldige game (na GTA) misschien nooit kunnen spelen. Ik ga 'm misschien kopen en hopelijk ook online spelen. Ik zie me al zelf met Wario iedereen van het speelveld af zit te beuken. Kortom, Ik ben het niet eens met BaasB WTF, MISSCHIEN???? KOOP HET!!!! :@ Ik zou hem wel reseveren Reageren
BaasB Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Waarom veranderen als het al op z'n best is? :O Overigens moeten ze ook weinig aan het concept veranderen, en wat ze nu doen doen ze perfect. TOEVOEGEN TOEVOEGEN TOEVOEGEN EN ONLINE!!! Waarom doet mij dit toch zo denken aan EA Games? UITMELKEN, UITMELKEN, UITMELKEN!! :eten: :eten: Uitmelken is wat anders dan toevoegen hoor. Hmm, om hier toch maar ff op terug te komen: Waarom is wat EA Games doet dan wél uitmelken? In feite gebruiken zij ook gewoon steeds hetzelfde concept en voegen ze daar nieuwe dingen aan toe. De concepten van EA Games zijn bijna altijd briljant: Medal of Honor, The Sims, Need for Speed, noem 't maar op. Allemaal waren die spellen in het begin erg goed, maar daarna ging EA vaak alleen nog maar wat dingen toevoegen, ''uitmelken'' dus. Met Super Smash Bros gebeurt toch precies hetzelfde? Het enige wat er steeds gebeurt is dat er nieuwe maps, nieuwe characters, nieuwe items en nieuwe modi worden toegevoegd. De rest blijft echt precies hetzelfde. En ja, ik weet het, dat gebeurt omdat ''het concept van Super Smash Bros nou eenmaal geweldig is''. Maar zoals ik al zei, de concepten van spellen van EA Games zijn vaak ook geweldig, maar na de 5e game uit de reeks wordt het toch uitmelken. En dat terwijl EA Games niet eens alleen nieuwe maps e.d. toevoegen, ze proberen ook wel degelijk dingen met een andere gameplay, andere besturing, dat soort dingen. In dat opzicht wordt Super Smash Bros dus nog erger uitgemelkt dan dat EA Games hun spellen uitmelkt. Btw, even ter vergelijking... Briljant spel met briljant concept nummer 1: Grand Theft Auto (allereerste deel), volgens IGN.com uitgebracht in 1998: Grand Theft Auto IV, uitgebracht in 2008: Briljant spel met briljant concept nummer 2: Super Smash Bros voor op de Nintendo 64, volgens IGN.com uitgebracht in begin 1999: Super Smash Bros Brawl, moet in Europa nog uitkomen: De graphics zijn flink opgepoetst, maar voor de rest is er niet veel veranderd toch? Nog steeds 2D, nog steeds dezelfde gameplay. Terwijl je ziet dat een briljant spel zoals Grand Theft Auto nog 10 keer zo geweldig gemaakt kan worden, kijk maar naar GTA IV. Anders maakte Rockstar Games nu nog steeds topdown GTA's, maar dan met mooiere graphics en meer auto's en karakters, want de top down GTA's waren in feite al briljant. Dat gebeurt met Super Smash Bros in feite. Maarja, ik weerhoud je niet van het kopen van Brawl, hoor. 'k Wou gewoon ff mijn mening geven. :$ Reageren
David22 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Brawl Ik ga hem zeker kopen en stukspelen Reageren
Youp Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Brawl Ik ga hem zeker kopen en stukspelen k, stuur een keer je wii-code via pm .. Kunnen we tegen elkaar een keertje .. Oja baasb, 3d en andere gameplay zou niet vet zijn. Je moet het zo houden Reageren
Youp Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Mij lijkt het een strak plan om te gaan beginnen met aftellen! 4!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.