Jump to content

Super Smash Brothers Brawl

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Youp

12

• BaasB

3

• RS-modder

3

• Jesperkaj

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik heb 'm vandaag al gespeeld, 1 dagje eerder dan jullie :D

Heerlijke game, met erg leuke banen (ook erg veel oude banen uit SSBM). De nieuwe characters spelen ook prima, maar naar mijn mening kan hij lang niet aan zijn voorganger tippen. Het geniale van SSBM is een beetje verdwenen door het onoverzichtelijke beeld met allerlei explosies en chaos, en de special attacks waarbij je vrijveel geluk moet hebben. Waar er bij SSBM enkel de hamer was heeft hier elke character zijn speciale attack die steeds spawnt en je de mogelijkheid geeft iemand in 1x te killen, waardoor je het meer van geluk moet hebben i.p.v skills.

Geplaatst:

Heerlijke game ^_^. Ik ben nu bezig met de verhaal modus en ik zit op 31%. Wat ik niet verwacht had was dat de adventure mode zo uitgebreid zou zijn. Jammer genoeg is de snelheid wel uit de game gehaald. Het is heel erg wennen dat nu alles een stuk langzamer gaat. Dit is eigenlijk niet zo leuk maar zorgt wel voor voor leuke gevechten.

Weet iemand BTW wanneer je Sonic krijgt?

Geplaatst:

Oehh ik heb hem vandaag de hele dag bij een vriend gespeeld, de Co-op mode werkt niet helemaal glitchloos (Als je op + drukt je naar P1 gaat, als je met P2 speelt, kan je ,als je "verijst" bent door zo'n "verijsballetje" xD, uit het ijs breken)

Maar echt, wat een prachtspel, Max misschien kan jij niet goed tegen chaos op je scherm maar als je helemaal in het spel zit dan maakt dat geen donder meer uit, die special attack is inderdaad jammer maar je tegenstanders zijn ook zonder die special attack goed te verslaan, de special attack is enkel een bonusje dit keer die ook zeker niet je tegenstanders, zoals jij zegt, in 1 keer doodmaakt. Dat vond ik wel jammer, dat de sterkte van de special attacks zo verschilt, als je Pit bent maak je met je special attack en een beetje geluk alle spelers dood, met Peach vallen je tegenstanders alleen in slaap en peach is zo slap dat je haar special meestal wel overleefd.

De story mode is echt geweldig maar een beetje lang, verder echt super en op sommige plaatsen zelfs moeilijk.

Echt geweldig spel dit.

Geplaatst: (bewerkt)

Zet je items gewoon uit :).. Ik had 'm blijkbaar de 26e ook al, aangezien ik merkte dat ie toen al in de winkels lag. Maarja, anyways, de nieuwe werelden zijn bijna allemaal kut. Het zijn belachelijke werelden. Dus ik speel nog de melee-werelden. De storymode vond ik wel een beetje saai, maar nu own ik met mijn pipa. Oja, pleur hier trouwens iedereen die online wil brawlen ff z'n brawl-code neer. Die van mij volgt ook binnenkort. Online is wel vet, alleen iedereen moet wel een redelijke internet verbinding hebben, anders lagt ie soms hevig, en heel soms dat ie er mee kapt.

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:
Hoe kunnen mijn vriend en ik op 1 console bij elkaar horen

Welke mode bedoel je? Bij adventure mode moet je op het begin even wachten tot je bij de map kan, en dan kan je op start drukken en word de 2e persoon ingelogd en kan je met z'n 2e spelen.

Geplaatst:
Beste jongemannen,

Welkom in het 'holy-grail' topic, over het geweldig 'holy-grail' spel genaamd Super Smash Brothers Brawl.

26 of 27 juni ofzo was het kwam ie uit, ik heb hem natuurlijk al gereserveerd :D.. Wie nog meer? In japan en de VS wordt ie natuurlijk al helemaal kapot gespeeld, wat ik natuurlijk ook ga doen. Alle characters unlocken, vervolgens fucking hard online ownen. Als het kan, met een vriend van mij 2 vs 2.

Het is nog meer van het betere! Bij gamekings snapten 1 iemand niet dat het allemaal 9's en 10'en kreeg. Laat we stellen dat dat de BaasB van het stel was. De rest begreep natuurlijk dat het de komende zomer, herst, winter, lente en de daarop volgende zomer helemaal kapot wordt gespeeld. Nou, aangezien Melee zelfs nu nog gespeeld wordt, lijkt het me logisch dat deze gespeeld wordt tot de volgende Super Smash. Ik moet eerlijk toegeven, ik speel het spel soms ook nog en vindt het nog steeds het beste spel wat ik ooit gespeeld heb :$..

Overigens is dit topic alleen bedoeld voor de fucking die-hard Super Smash Brothers-fans. Hier kunnen we soms misschien over een tijdje 'toernooitjes' en gewoon gevechten houden (wel op de Wii natuurlijk, HAHA!). En in de tussentijd kunnen we ff uitkijken naar SSBB, en het er over hebben wie je gaat spelen enzo.

Dus eventjes voor de duidelijkheid: BAASB IK HOEF JE MENING NIET TE WETEN OVER DIT SPEL! Ook van andere negatievelingen niet. Al zal BaasB de enigste zijn.

Ik zal vast beginnen :): Ik ga gewoon alle characters af. Op de Gamecube speelde ik altijd falco. Ik denk dat ik op de Wii, wolf iets vetter ga vinden. Pit lijkt me ook wel gruwelijk. Metaknight moet mwah zijn. En die teringrobot ga ik echt niet spelen, die is gewoon mislukt. Hoe goed ie ook mag zijn.

Mvg,

Youp.

>>> Door Froodooo: Topictitel aangepast. Eén keer 'puber' vind jij misschien niet genoeg, maar ik wel. ;) <<<

ik heb em al ZONDER hem te reserveren als er nu nog op w8 dan ga ik je egt uitlachen want ik zag em bij toysrus vol in de schappen staan :D:D:D:D:D:D

Geplaatst:
Beste jongemannen,

Welkom in het 'holy-grail' topic, over het geweldig 'holy-grail' spel genaamd Super Smash Brothers Brawl.

26 of 27 juni ofzo was het kwam ie uit, ik heb hem natuurlijk al gereserveerd :D.. Wie nog meer? In japan en de VS wordt ie natuurlijk al helemaal kapot gespeeld, wat ik natuurlijk ook ga doen. Alle characters unlocken, vervolgens fucking hard online ownen. Als het kan, met een vriend van mij 2 vs 2.

Het is nog meer van het betere! Bij gamekings snapten 1 iemand niet dat het allemaal 9's en 10'en kreeg. Laat we stellen dat dat de BaasB van het stel was. De rest begreep natuurlijk dat het de komende zomer, herst, winter, lente en de daarop volgende zomer helemaal kapot wordt gespeeld. Nou, aangezien Melee zelfs nu nog gespeeld wordt, lijkt het me logisch dat deze gespeeld wordt tot de volgende Super Smash. Ik moet eerlijk toegeven, ik speel het spel soms ook nog en vindt het nog steeds het beste spel wat ik ooit gespeeld heb :$..

Overigens is dit topic alleen bedoeld voor de fucking die-hard Super Smash Brothers-fans. Hier kunnen we soms misschien over een tijdje 'toernooitjes' en gewoon gevechten houden (wel op de Wii natuurlijk, HAHA!). En in de tussentijd kunnen we ff uitkijken naar SSBB, en het er over hebben wie je gaat spelen enzo.

Dus eventjes voor de duidelijkheid: BAASB IK HOEF JE MENING NIET TE WETEN OVER DIT SPEL! Ook van andere negatievelingen niet. Al zal BaasB de enigste zijn.

Ik zal vast beginnen :): Ik ga gewoon alle characters af. Op de Gamecube speelde ik altijd falco. Ik denk dat ik op de Wii, wolf iets vetter ga vinden. Pit lijkt me ook wel gruwelijk. Metaknight moet mwah zijn. En die teringrobot ga ik echt niet spelen, die is gewoon mislukt. Hoe goed ie ook mag zijn.

Mvg,

Youp.

>>> Door Froodooo: Topictitel aangepast. Eén keer 'puber' vind jij misschien niet genoeg, maar ik wel. ;) <<<

ik heb em al ZONDER hem te reserveren als er nu nog op w8 dan ga ik je egt uitlachen want ik zag em bij toysrus vol in de schappen staan :D:D:D:D:D:D

Ik lach met je mee.

Geplaatst:
Beste jongemannen,

Mvg,

Youp.

Ik lach met je mee.

hoe bedoel ik wil meer posts hebben als ik er 50 heb ga ik naar beat down :puh:

Geplaatst:
Beste jongemannen,

Mvg,

Youp.

Ik lach met je mee.

hoe bedoel ik wil meer posts hebben als ik er 50 heb ga ik naar beat down :puh:

Dan raad ik je aan om beter ABN te gaan typen. Ze hebben daar namelijk een strenge toelatingseis qua ABN. Hoofdletters, puntjes, volledige correcte zinnen. Nee jongen, met Cor wil je geen ruzie.

Geplaatst:

Ik heb hem vandaag ook aangeschaft en de game speelt behoorlijk goed op een GameCude controller, want met de Wii Remote moet ik nog eventjes wennen. het spel opzich ziet er leuk uit met o.a. nieuwe maps, nieuwe characters en nieuwe mogelijkheden. Ik was in het begin van het spel een beetje boos dat Captain Falcon er niet bij zat, maar ik heb hem met de Story Mode uitgespeelt ^_^ .

Kortom, een leuk spel om maandelang van te genieten :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...