azert Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 ik weet niet of het bekend is maar als je met de tractor z'on verachtwagen achterop neemt (met die buis die er aan hangt) en dan hard rijd en een scherpe bocht neemt vliegt die vrachtwagen heel hard weg lukt dat bij jullie ook? als het al bekend is sorry ik heb er ook nog een filmpje van: http://rapidshare.de/files/719350/P1010032.mov.html sorry voor het slechte beeld want het is met mijn digitale camera gefilmd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 dit was al lang bekend maar het is best leuk op een vrachtwagen op te tillen met de haak en dan scherpe bocht maken maar niet zo bijzonder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Ja idd dit was zeker al bekend. Dit had de Gta master nog gepost dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 wel vet zon klein tractortje die zon groote vrachtwagen voor uit trekt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 die tractor is dikke brol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad-dogg2 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk, Hang gelijk 21743286 Tractors achter elkaar <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 :rolleyes: leuk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk,Hang gelijk 21743286 Tractors achter elkaar <_< Leuk, Leuk, Leuk, zo zitten Spammen <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 ik weet niet of het bekend is maar als je met de tractor z'on verachtwagen achterop neemt (met die buis die er aan hangt) en dan hard rijd en een scherpe bocht neemt vliegt die vrachtwagen heel hard weg lukt dat bij jullie ook? als het al bekend is sorry ik heb er ook nog een filmpje van: http://rapidshare.de/files/719350/P1010032.mov.html sorry voor het slechte beeld want het is met mijn digitale camera gefilmd ik kan da filmpje niet zien die zegt dan "Upload-limits: Maximal 30.000.000 Bytes pro Datei. Upload-rules: See FAQ, first entry." ik denk dat da is omdat ik vandaag al meerdere filmpies heb gekeken op die site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the darman Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 ik weet niet of het bekend is maar als je met de tractor z'on verachtwagen achterop neemt (met die buis die er aan hangt) en dan hard rijd en een scherpe bocht neemt vliegt die vrachtwagen heel hard weg lukt dat bij jullie ook? als het al bekend is sorry ik heb er ook nog een filmpje van: http://rapidshare.de/files/719350/P1010032.mov.html sorry voor het slechte beeld want het is met mijn digitale camera gefilmd ik kan da filmpje niet zien die zegt dan "Upload-limits: Maximal 30.000.000 Bytes pro Datei. Upload-rules: See FAQ, first entry." ik denk dat da is omdat ik vandaag al meerdere filmpies heb gekeken op die site bij mij gaat da ook nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 die tracktor heeft echt veel kracht :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 kan het filmpje niet zien (... has been deleted!...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 kan het filmpje niet zien (... has been deleted!...) me 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Ik kan het ook al niet downlaoden (ook deleted) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Als jullie wat verder gekeken hadden dan je neus lang is hadden jullie gezien dat Rapidshare elk bestand verwijderd na zeven dagen. Het is dus niet echt nodig dat iedereen gaat melden dat hij het filmpje niet kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.