Jump to content

easter egg in park, en bij bowling


Radio Es.

Recommended Posts

hey ik weet niet precies hoe dat park heet maar het is in ieder geval met een bruggetje enz.

daar staat een soort standbeeld waar toeristen foto's van maken, dat standbeeld lijkt wel erg veel op een pik.

zo was er nog een maar dan bij de bowlinggebouw, dan zie je een bowlingbal-kegel-bowlingbal, dat lijkt er ook erg veel op.

-wist niet of het al bekend was-

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik weet niet precies hoe dat park heet maar het is in ieder geval met een bruggetje enz.

daar staat een soort standbeeld waar toeristen foto's van maken, dat standbeeld lijkt wel erg veel op een pik.

zo was er nog een maar dan bij de bowlinggebouw, dan zie je een bowlingbal-kegel-bowlingbal, dat lijkt er ook erg veel op.

-wist niet of het al bekend was-

Op welk eiland en welk park ??

Snapmap of screenshot ??

En bij de Bowling... ?? Ik vind jullie fantasie echt enorm als je de Bowlingbal, Kegel, Bowlingbal combinatie op het mannelijkegeslacht vind lijken..... :duh:

En tuurlijk hebben we het over 2 ballen en een kegel maar het lijkt er voor geen meter op ..... (of ligt dat nu echt aan mij :? )

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik weet niet precies hoe dat park heet maar het is in ieder geval met een bruggetje enz.

daar staat een soort standbeeld waar toeristen foto's van maken, dat standbeeld lijkt wel erg veel op een pik.

zo was er nog een maar dan bij de bowlinggebouw, dan zie je een bowlingbal-kegel-bowlingbal, dat lijkt er ook erg veel op.

-wist niet of het al bekend was-

Op welk eiland en welk park ??

Snapmap of screenshot ??

En bij de Bowling... ?? Ik vind jullie fantasie echt enorm als je de Bowlingbal, Kegel, Bowlingbal combinatie op het mannelijkegeslacht vind lijken..... :duh:

En tuurlijk hebben we het over 2 ballen en een kegel maar het lijkt er voor geen meter op ..... (of ligt dat nu echt aan mij :? )

De Easter Egg bij het bowling centrum was al lang bekendt.

Ik denk dat het aan jou ligt. Het lijkt er wel degelijk op. Ik ben niet de enigste die zegt dat dat een Easter Egg is. Rockstar Games heeft wel wat meer 'piemel' grapjes. Zoals sommige posters in New York, en dat standbeeld waar Radio Es. het over heeft. Die grapjes vind ik eigenlijk niet origineel meer. Bij elke GTA is er wel een Easter Egg wat te maken heeft met een geslachtsdeel. Gelukkig zijn er in GTA IV nog wel leuke Easter Egg's. Zoals deze hier. Op WikiGTA staan wel leuke Easter Egg's.

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik weet niet precies hoe dat park heet maar het is in ieder geval met een bruggetje enz.

daar staat een soort standbeeld waar toeristen foto's van maken, dat standbeeld lijkt wel erg veel op een pik.

Jah ik weet welke je bedoeld. Het is in Middle Park. dat standbeeld gaat kapot in een missie tijdens een achtervolging. Ook ná de missie kan je hem kapot maken door er met een auto tegenaan te rijden ;).

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik weet niet precies hoe dat park heet maar het is in ieder geval met een bruggetje enz.

daar staat een soort standbeeld waar toeristen foto's van maken, dat standbeeld lijkt wel erg veel op een pik.

Jah ik weet welke je bedoeld. Het is in Middle Park. dat standbeeld gaat kapot in een missie tijdens een achtervolging. Ook ná de missie kan je hem kapot maken door er met een auto tegenaan te rijden ;).

Rijden tegen een pik, klinkt een beetje raar, vooral als je bedenkt dat Nico een Gay Advertentie op het Inet heeft staan.

Dislikes: Titties xD

Conclusie? xD

Leuk gevonden, maar die bowlinggedoe was al bekend.

Later

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...