Jump to content

mercenaries2

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

wie heeft er de eerste gespeeld en wie gaat de opvolger halen?ik vond m redelijk goed,heb er ook uren plezier aan beleefd en de info tot nu toe ziet er heel belovend uit en wanneer komt ie uiteindelijk op de markt want werd al een paar x uitgesteld pfff

Geplaatst:

hij komt begin september dacht ik. ik heb de eerste bij een kameraad een paar keer gespeeld en ik vond het wel vet. dit beloofd best een toppertje te worden.

Geplaatst: (bewerkt)
nog nooit gespeel voor welke consoles was 1??????

ik heb die op ps2 gespeeld

hij was er ook op de xbox

mercs 2 komt naar de ps3, pc, ps2 en xbox360, waarbij de ps2 versie er natuurlijk veel minder goed uitziet dan van de andere platforms

Bewerkt: door danielb
  • 2 weken later...
Geplaatst:
nog nooit gespeel voor welke consoles was 1??????

ik heb die op ps2 gespeeld

hij was er ook op de xbox

mercs 2 komt naar de ps3, pc, ps2 en xbox360, waarbij de ps2 versie er natuurlijk veel minder goed uitziet dan van de andere platforms

Het mag er dan wel minder uitgaan zien op de PS2, maar uiteindelijk gaat het om de speel ervaring. Als ik een game speel let ik niet alleen op de Graphics, maar ook op de speel ervaring. Werken de controls goed enz. Buiten dat zijn er nog erg veel mensen die op een PS2 spelen dus zal er gerust nog wat aan te verdienen zijn.

Dan weer even ontopic ik heb het eerste deel niet gespeeld, maar als ik het zo moet geloven dat zal het zeker een top game worden, maar of ik hem ga halen weet ik nog niet, want er komen zoveel top games uit rond september. Dus ik wacht nog even af. Dat neemt niet weg dat ik hem later ga halen, maar reken er maar niet op dat ik met de release voor de deur staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...