grizlynator Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 hallo wie heeft er de eerste gespeeld en wie gaat de opvolger halen?ik vond m redelijk goed,heb er ook uren plezier aan beleefd en de info tot nu toe ziet er heel belovend uit en wanneer komt ie uiteindelijk op de markt want werd al een paar x uitgesteld pfff Reageren
danielb Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 hij komt begin september dacht ik. ik heb de eerste bij een kameraad een paar keer gespeeld en ik vond het wel vet. dit beloofd best een toppertje te worden. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 nog nooit gespeel voor welke consoles was 1?????? Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik heb hem ook nog nooit gespeeld. Lijkt me wel Vet. Zou der een kleine demo van komen ofzo? Reageren
grizlynator Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 nog nooit gespeel voor welke consoles was 1?????? ik heb die op ps2 gespeeld Reageren
danielb Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) nog nooit gespeel voor welke consoles was 1?????? ik heb die op ps2 gespeeld hij was er ook op de xbox mercs 2 komt naar de ps3, pc, ps2 en xbox360, waarbij de ps2 versie er natuurlijk veel minder goed uitziet dan van de andere platforms Bewerkt: 6 juni 2008 door danielb Reageren
snowguard3 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 volgens mij komt hij in september Reageren
Rullez Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 nog nooit gespeel voor welke consoles was 1?????? ik heb die op ps2 gespeeld hij was er ook op de xbox mercs 2 komt naar de ps3, pc, ps2 en xbox360, waarbij de ps2 versie er natuurlijk veel minder goed uitziet dan van de andere platforms Het mag er dan wel minder uitgaan zien op de PS2, maar uiteindelijk gaat het om de speel ervaring. Als ik een game speel let ik niet alleen op de Graphics, maar ook op de speel ervaring. Werken de controls goed enz. Buiten dat zijn er nog erg veel mensen die op een PS2 spelen dus zal er gerust nog wat aan te verdienen zijn. Dan weer even ontopic ik heb het eerste deel niet gespeeld, maar als ik het zo moet geloven dat zal het zeker een top game worden, maar of ik hem ga halen weet ik nog niet, want er komen zoveel top games uit rond september. Dus ik wacht nog even af. Dat neemt niet weg dat ik hem later ga halen, maar reken er maar niet op dat ik met de release voor de deur staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.