Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Heeyy! Ik heb op een cheat site een cheat gevonden waarmee je als dino kan spelen, DINOGROT. Maar die doet het bij mij niet.Hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Heeyy! Ik heb op een cheat site een cheat gevonden waarmee je als dino kan spelen, DINOGROT. Maar die doet het bij mij niet.Hoe kan dat? Het betreft vast en zeker deze site. Sommige cheats die ze daar aangeven kloppen wel. Maar er staan ook loze voorbeelden in zoals: Hond die achter je aanloopt : dogboy. Op onze Walktrough; "Wikigta.org" staan de juiste cheats, die men al sinds 2002 gebruikt. Er is niets bekend over een cheat die DINOROTS, of DOGBOY heet. En dat al 6 jaar lang niet. Misschien dat er een of andere mod in deze trant bestaat, maar een cheat zeker niet. Mvg, Pennywise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Heeyy! Ik heb op een cheat site een cheat gevonden waarmee je als dino kan spelen, DINOGROT. Maar die doet het bij mij niet.Hoe kan dat? Het betreft vast en zeker deze site. Sommige cheats die ze daar aangeven kloppen wel. Maar er staan ook loze voorbeelden in zoals: Hond die achter je aanloopt : dogboy. Op onze Walktrough; "Wikigta.org" staan de juiste cheats, die men al sinds 2002 gebruikt. Er is niets bekend over een cheat die DINOROTS, of DOGBOY heet. En dat al 6 jaar lang niet. Misschien dat er een of andere mod in deze trant bestaat, maar een cheat zeker niet. Mvg, Pennywise Ja,van die site had ik het inderdaad. Hartstikke bedankt voor je hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Heeyy! Ik heb op een cheat site een cheat gevonden waarmee je als dino kan spelen, DINOGROT. Maar die doet het bij mij niet.Hoe kan dat? Het betreft vast en zeker deze site. Sommige cheats die ze daar aangeven kloppen wel. Maar er staan ook loze voorbeelden in zoals: Hond die achter je aanloopt : dogboy. Op onze Walktrough; "Wikigta.org" staan de juiste cheats, die men al sinds 2002 gebruikt. Er is niets bekend over een cheat die DINOROTS, of DOGBOY heet. En dat al 6 jaar lang niet. Misschien dat er een of andere mod in deze trant bestaat, maar een cheat zeker niet. Mvg, Pennywise Er worden zoveel cheats verzonnen,zowat bij elke game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 inderdaad dat haat ik ook met een anderen site ik een hele boel cheats blijken de meeste niet te werken toen ondekte ik wikigta een die cheats wekte wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Heeyy! Ik heb op een cheat site een cheat gevonden waarmee je als dino kan spelen, DINOGROT. Maar die doet het bij mij niet.Hoe kan dat? Het betreft vast en zeker deze site. Sommige cheats die ze daar aangeven kloppen wel. Maar er staan ook loze voorbeelden in zoals: Hond die achter je aanloopt : dogboy. Op onze Walktrough; "Wikigta.org" staan de juiste cheats, die men al sinds 2002 gebruikt. Er is niets bekend over een cheat die DINOROTS, of DOGBOY heet. En dat al 6 jaar lang niet. Misschien dat er een of andere mod in deze trant bestaat, maar een cheat zeker niet. Mvg, Pennywise Er worden zoveel cheats verzonnen,zowat bij elke game. Ja,ik had ook een cheat van een Monster Truck,die deed het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mistery Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Heeyy! Ik heb op een cheat site een cheat gevonden waarmee je als dino kan spelen, DINOGROT. Maar die doet het bij mij niet.Hoe kan dat? hij doet 't iet omdat het ee eppe mod is ik he hem oo geruikt (ook geinstalleers)hij werkt gw niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Beetje late reactie,ik wist het al . En het was een cheat,geen mod . In ieder geval bedankt voor je reactie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janter Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Lijk me wel grappig om eens als een dino te spelen, maar vind het wel een beetje nutteloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Lijk me wel grappig om eens als een dino te spelen, maar vind het wel een beetje nutteloos Er zijn vast wel skinmods die zoiets maken, dat is ook zo met Mario. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Lijk me wel grappig om eens als een dino te spelen, maar vind het wel een beetje nutteloos Er zijn vast wel skinmods die zoiets maken, dat is ook zo met Mario. Die ziet er alleen heel vaag uit als je loopt of schiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.