kevvz Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 hoi. ik ga binnenkort GTA IV kopen (vrijdag) en ik wil graag weten of er ook kabel banen zijn in GTA IV ? en ik wil graag ook wat meer weten over het wapen koop 'systeem' MvG kevin Reageren
danielb Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ja er is een kabelbaan. wapens kopen kan gewoon in een winkel á la ammunation maar je kan ze ook bij littje jacob kopen verder in het spel, waar je minder betaald Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ja, er zijn kabel banen. Alleen ik weet niet zeker of je daar ook in kan. Bij de brug van Algonquin naar Broker is een kabelbaan. Het wapenkoopsysteem is niet echt moeilijk. Er zitten gewoon ammunations in het spel, waar je wapens kan kopen. Dit werkt gewoon hetzelfde als de oude GTA's alleen dit is een nieuw interieur. Ook als Special Ability van Little Jacob kan je wapens bij hem kopen, met wat korting. Hij stuurt dan een auto met wapen naar je toe, als je hem belt. Dit kan je pas met latere missies krijgen. [/font] Reageren
kevvz Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 oké bedankt voor het antwoorden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.