Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik heb een tool nodig om textures als auto's te veranderen alvast bedankt

edit: ik zit met een lekkere zak chips voor mijn neus

Bewerkt: door claud
Geplaatst:

Wat verrekte interessant zeg, dat jij met een zak chips voor je neus zit. Echt totaal boeiend enzo... :duh:

Een tool om textures mee te veranderen, is bekend onder de naam TXD Workshop. Hier kun je dit programma downloaden. De textures kun je natuurlijk uit het spel halen met IMG Tool 2.0, maar dat wist je vast al. Overigens had je dit ook gemakkelijk kunnen vinden in de Master Tutorial List, dus een beetje eigen onderzoek voor je vragen stelt mag eigenlijk wel.

Geplaatst:
Wat verrekte interessant zeg, dat jij met een zak chips voor je neus zit. Echt totaal boeiend enzo... :duh:

Een tool om textures mee te veranderen, is bekend onder de naam TXD Workshop. Hier kun je dit programma downloaden. De textures kun je natuurlijk uit het spel halen met IMG Tool 2.0, maar dat wist je vast al. Overigens had je dit ook gemakkelijk kunnen vinden in de Master Tutorial List, dus een beetje eigen onderzoek voor je vragen stelt mag eigenlijk wel.

ik heb hem al maar snap er geen drol van!!!

edit: man dat hoef je mij niet te vertellen me t mij chippies

Geplaatst:

Heb je uberhaupt al in de Master Tutorial List gekeken? Daar staan op rij een aantal nederlandstalige tutorials voor het veranderen van TXD bestanden, dus voor het gebruik van TXD Workshop. Vertel me eerst eens of je die allemaal van begin tot eind gelezen hebt, en dan kijken we wel verder of je het snapt of niet.

Geplaatst:
Heb je uberhaupt al in de Master Tutorial List gekeken? Daar staan op rij een aantal nederlandstalige tutorials voor het veranderen van TXD bestanden, dus voor het gebruik van TXD Workshop. Vertel me eerst eens of je die allemaal van begin tot eind gelezen hebt, en dan kijken we wel verder of je het snapt of niet.

ja gelezen maar de readmy is duits. en hoe wil je mij helpen?

ps: het gehele bestand is duits. ik ga ook een map editor downloaden :Y

Geplaatst:

Zoals al eerder gezegd, volg de nederlandse tutorials die op de master tutorials list staan.

Als je er dan niet snapt, leg dan uit waar je vastloopt, zodat mensen je ook kunnen helpen.

Als dat allemaal teveel moeite is, stel ik voor dat je stopt met modden en lekker andere dingen gaat doen.

Geplaatst:

Zoals al eerder gezegd, volg de nederlandse tutorials die op de master tutorials list staan.

Als je er dan niet snapt, leg dan uit waar je vastloopt, zodat mensen je ook kunnen helpen.

Als dat allemaal teveel moeite is, stel ik voor dat je stopt met modden en lekker andere dingen gaat doen.

geef me dan gewoon een tool waarmee ik auto's kan veranderen van vorm en er een ford ofzo van kan maken! plz _O_ ik heb hem zo hard nodig alsjeblieft ik moet er eentje hebbeb! toe toe toe toe toe toe? ik wil ik wil ik wil!

Geplaatst:
geef me dan gewoon een tool waarmee ik auto's kan veranderen van vorm en er een ford ofzo van kan maken! plz _O_ ik heb hem zo hard nodig alsjeblieft ik moet er eentje hebbeb! toe toe toe toe toe toe? ik wil ik wil ik wil!

Als je een auto wilt veranderen zou ik eerst maar eens leren om textures aan te passen. Hierboven is je uitgelegd hoe je dat aan moet pakken.

Het aanpassen van de vorm van een auto is echt veel te hoog gegrepen, als je nog niet eens in staat bent om een tutorial te volgen over het maken van texture aanpassingen.

Geplaatst:

Als je een auto wilt veranderen zou ik eerst maar eens leren om textures aan te passen. Hierboven is je uitgelegd hoe je dat aan moet pakken.

Het aanpassen van de vorm van een auto is echt veel te hoog gegrepen, als je nog niet eens in staat bent om een tutorial te volgen over het maken van texture aanpassingen.

al gedaan! hey vor vice city ben ik skinmaker geweest dus waarom nu geen carmaker van san handreas? ik heb alles al veel eerder door gelezen. met een tool zouw alles lukken maar als jij niet (dinges woord vergeten zet wel dit neer) ..,., bent dan kan ik eigen carmods etc maken vergeten!

ik wil het zo graag! ik wil het tooltje echt!!!! _O__O__O__O_

Geplaatst:

al gedaan! hey vor vice city ben ik skinmaker geweest dus waarom nu geen carmaker van san handreas? ik heb alles al veel eerder door gelezen. met een tool zouw alles lukken maar als jij niet (dinges woord vergeten zet wel dit neer) ..,., bent dan kan ik eigen carmods etc maken vergeten!

Een tool waarmee jij een carmod kan maken moet nog worden uitgevonden.

En laat eens zien welk skins je voor VC gemaakt hebt, want als ik je vragen tot nu toe zie, die je in het mod forum hebt gesteld, geloof ik daar nog niet veel van.

Een tool waarmee jij een carmod kan maken moet nog worden uitgevonden.

En laat eens zien welk skins je voor VC gemaakt hebt, want als ik je vragen tot nu toe zie, die je in het mod forum hebt gesteld, geloof ik daar nog niet veel van.

kan niet patrickw. mijn vader heeft me een compaq laptop gegeven en de skins stonden op mijn vaders laptop. mijn vader heeft alle rockstar games als sa en vc verwijderd. en ik zit nu op vista en kan hier niet (oftoewel ik ga hier niet) speciaal voor jouw ongelovigheid ownmaked skins posten!

vraag maar aan pennywise the clown die heeft mijn 2de skin een clown en hij is er blij mee en speelt er vc mee! dus vraag hem maar of ik een skinmaker geweest ben of niet

eigenlijk zoe ik iets moeten hebben waarmee je de vormen van auto's veranderen kan en wil dat niet dan heb ik maar pech maar je weet dat je bij pennywise the clown moet zijn!

(ps) is gekkenwerk ik deed het met paint maar ze werden goed!

Bewerkt: door claud

bedoel je één van dezen?

post-56999-1209200698.gif

nou het is eh... weer iets anders!

Als je die auto's "weer" met paint gaat maken, doe het dan niet. probeer photoshop

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:
bedoel je één van dezen?

post-56999-1209200698.gif

nou het is eh... weer iets anders!

Als je die auto's "weer" met paint gaat maken, doe het dan niet. probeer photoshop

moet auto texture creator hebben!

ps; de skins zijn beter geweest

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wij hebben al lang vertelt welke tool je moet hebben, en ik geloof er ook weinig van dat jij skinmaker bent geweest, jou vragen zijn ongelovelijk dom en onduidelijk.

P.S. Als jij skinmaker bent geweest staan er toch zeker skins van jou op het internet. Laat ze dan zien

P.S. P.S. Wat toevallig dat die skins ineens verwijdert zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...