Jump to content

Museum Piece


Murcielago

Recommended Posts

Ik ben bij de missie Museum Piece, dat je diamant moet gaan brengen en dat er opeens vanaf boven zo'n gast met een shotgun komt.

Ik schiet dan iedereen binnen dood, dan ga ik naar buiten en dan heb ik meteen 3 wanted sterren EN moet ik nog een heleboel gasten doodschieten... Heeft iemand nog tips voor deze missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een kleine tip:

Zorg dat je veel armor hebt, en zorg ervoor dat je veel granaten hebt. Deze zijn erg handig. Wat ook erg slim is, is dat je altijd achter iets moet schuilen, om het hoekje kijken en dan schieten ! Doe je dit niet ? Dan zul je erg snel dood gaan. Als je je bijna dood bent, dan moet je goed oppassen. Iedereen dood schieten en dan snel naar de overkant rennen. Daar ligt ergens in de hoek nog wat armor..;)

Succes ;)

DSgregor:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me ook nog opviel is dat buiten het museum 3 auto's staan waar later de vijanden achter gaan schuilen. Als je goed bevriend bent met Packie kun je hem vragen voor een bom[/font]. Die zet je dan op de middelste auto voor je naar binnen gaat. Als er dan vijanden achter gaan zitten dan doe je de rest :bier:. Ik zou voor de rest een M4 nemen en veel headshots maken :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft er niet heel erg veel mee te maken, maar is het iemand al opgevallen dat je de skeletten in het museum grotendeels kapot kunt schieten? Wanneer je een aantal kogels eropaf vuurt, vallen een aantal botten naar beneden: schiet met een rocketlauncher en de bele boel breekt af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...