# JRB Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus.. hier mijn sig rate maar geef cijfers geef tips;) er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus..hier mijn sig rate maar geef cijfers geef tips;) er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel. Een mooie sig! Alleen is hij rechts een beetje donker.Ook de blokjes linksboven staan niet mooi,omdat het er maar een paar zijn.De render is goed geplaatst,en de achtergrond is ook erg mooi. 9/10 Reageren
KJF Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik vind dit een erg mooie signature, je render is goed geplaatst. op de achtergrond heb ik niks aan te merken, ik vind alleen dat die blokjes weggelaten konden geworden. en de border vind ik ook niet zo mooi. 90% Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus..hier mijn sig rate maar geef cijfers geef tips;) er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel. Positief Hele mooi sig en die blokjes vind ik overigens wel erg mooi verder, ik vind die streepjes ook leuk gedaan en de rest is gewoon heel netjes. Negatief Ik vind de border echt lelijk cijfer ik vind het een 9,3 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.