BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Hoe kan je de missies van hem openen? Hij heeft me nooit een smsje gestuurt dus ik zou niet weten hoe ik die missies kan beginnen! Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Na de missie 'Smackdown' van Derrick McReary krijg je een telefoontje van Brucie dat Stevie contact met je zal opnemen om voor hem wagens te gaan stelen. Een tijdje daarna zal je een smsje van stevie ontvangen Je hebt waarschijnlijk die missie nog niet gehaald... Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik heb de hele verhaallijn uitgespeeld, maar heb in inbox gekeken en zag daar het berichtje staan dus nu op naar de 100% en verder nog bedankt! Reageren
hap_arne Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ja maar er wordt toch niet letterlijk gezegt waar de auto's staan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.