Jump to content

Draadloos internet op ps3


GTA-Drikn

Recommended Posts

hallo mensen, ik zou graag draadloos internet willen hebben op mijn ps3 maar ze kunnen mijn router niet vinden

hoe komt dit?

ik heb namelijk een Topcom TSH-205 router

ik heb wel geen draadloos internet op mijn pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even snel op google gekeken en zag dat er geen draadloos op je router zit. Dan kan je natuurlijk ook niet rechtstreeks draadlose verbinding maken met de router.

hoe bedoel je rechtstreeks draadlose verbinding?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook apperaatjes waarmee je het met een omweg doen. Zo hebben wij thuis een draadloos zendertje gekoppelt zitten. Ik denk dat je hier even naar kan infomeren bij de electronica zaak. Je kan als je wilt ook gewoon een kabeltje trekken. Vaste kabels zijn over het algemeen sneller dan draadloos.

Ik heb niet echt kennis over het instellen ervan, maar ik denk je hiermee opweg geholpen te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook apperaatjes waarmee je het met een omweg doen. Zo hebben wij thuis een draadloos zendertje gekoppelt zitten. Ik denk dat je hier even naar kan infomeren bij de electronica zaak. Je kan als je wilt ook gewoon een kabeltje trekken. Vaste kabels zijn over het algemeen sneller dan draadloos.

Ik heb niet echt kennis over het instellen ervan, maar ik denk je hiermee opweg geholpen te hebben.

K thx ga ff informeren achter zo'n draadloos zendertje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan kiezen om automatisch te zoeken naar draadloze netwerken. Normaal gezien zal jou draadloze router dan moeten verschijnen, en als je geluk hebt internet van de buren ofzo. ^^

Bewerkt: door Fresh ★
Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik heb beneden ook een draadloze router staan. maar zoekt de ps3 dan automatisch contact daarmee ?

je moet eerst je instellingen voor internet veranderen van Kabel (standaard) naar Wireless, hoe het heet weet ik niet precies, ergens bij dat instellingen menu :puh:

ergens onderaan volgens mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...