Jump to content

The Snow Storm


Big Boss

Recommended Posts

Ik heb eerst die koekebakkers in in the old hospital omgelegd. Daarna met de bobcat truck ervandoor. Was wel lastig, voor dat ik de parkeerplaats af was reed ik letterlijk op licht metalen velgen.

Uiteindelijk wel in een keer gehaald.

Als je er zwemmend vandoor gaat, komen er dan gaan speedboten van de politie op je af???

Of is dat bij een vier sterren wanted level?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er zwemmend vandoor gaat, komen er dan gaan speedboten van de politie op je af???

Of is dat bij een vier sterren wanted level?

Al zwemmend zullen er inderdaad Predators (die politiespeedboten) op je af komen en op je schieten. Maar je kan wel de Jetmax (gewone speedboot) nemen, die bij het zuiden van het eiland aan een pier ligt. Daarmee kan je goede snelheid maken en ben je de politie zo verloren. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Al zwemmend zullen er inderdaad Predators (die politiespeedboten) op je af komen en op je schieten. Maar je kan wel de Jetmax (gewone speedboot) nemen, die bij het zuiden van het eiland aan een pier ligt. Daarmee kan je goede snelheid maken en ben je de politie zo verloren. ^_^

Normaal gesproken wel ja, alleen wat als de boot er niet staat? Bij mij stond de boot er bijna nooit, slechts één keer alleen dat zag ik helaas pas toen ik al in de truck zat en dan nog weer naar die boot rennen had ik waarschijnlijk niet gehaald.. Als de boot er staat moet je hem vooral nemen maar als hij er niet staat dan is het ook niet zo verschrikkelijk moeilijk om met die truck de politie te ontsnappen. Onthoud in ieder geval dat je eerst van dat eiland afkomt voor dat je daar allemaal rondjes gaat rijden want daar raak je ze gegarandeerd nooit kwijt aangezien de cirkel van de politie groter is dan het hele eiland bij mekaar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zo gedaan:

Achter container staan en vervolgens al die mannetjes killen.

Daarna ben ik naar die vrachtwagen gegaan en heb hem naar een garage gebracht.

Dat was alles :puh:

Hoop dat het je lukt ^_^

Klinkt niet echt als de missie The Snow Storm, ik denk dat je het over een andere missie hebt aangezien er in The Snow Storm geen vrachtwagen aan bod komt. ;) Ook komt er geen garage aan bod, enkel een rugzak met Cocaïne en een Bobcat/Speedboot of een willekeurig ander voertuig.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom niet leven buiten, de o-zo-geweldige agenten doden me constant. Tips?

Wanneer je de drugs hebt lijkt het inderdaad onmogelijk om naar buiten te geraken. Daarom moet je de NOOSE-agenten en politieagenten net niet vermoorden. Je moet snel naar buiten lopen! Eerst neem je best het pakje body armor dat in het kamertje van de drugs ligt en het pakje health dat twee kamertjes ervan ligt (kamertje uit, eerste links, eerste rechts: dat is het kamertje met de first aid kit), doe dit wel voor je de drugs neemt. Anders komen de agenten je al zoeken. :cab:

Loop dus gewoon recht naar de uitgang (je kan best op voorhand al uitzoeken wat de snelste weg is) en loop gewoon snel naar de boot of Bobcat. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook al geprobeerd, eenmaal buiten aangekomen hebben ze me al bijna ingekist zo dood dat ik ben. Als ik de eerste 3 mensen vermoord in het eerste gangetje meteen links. En ik loop die uit, en loop links naar de uitgang. Word ik vermoord..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook al geprobeerd, eenmaal buiten aangekomen hebben ze me al bijna ingekist zo dood dat ik ben. Als ik de eerste 3 mensen vermoord in het eerste gangetje meteen links. En ik loop die uit, en loop links naar de uitgang. Word ik vermoord..

In de kamer waar de uitgang zich bevind zullen er inderdaad enkele NOOSE-agenten zitten, schiet deze dan ook best neer. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook al geprobeerd, eenmaal buiten aangekomen hebben ze me al bijna ingekist zo dood dat ik ben. Als ik de eerste 3 mensen vermoord in het eerste gangetje meteen links. En ik loop die uit, en loop links naar de uitgang. Word ik vermoord..

In de kamer waar de uitgang zich bevind zullen er inderdaad enkele NOOSE-agenten zitten, schiet deze dan ook best neer. ^_^

In dit filmpje staan er maar 2, terwijl er bij mij een heel team staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook al geprobeerd, eenmaal buiten aangekomen hebben ze me al bijna ingekist zo dood dat ik ben. Als ik de eerste 3 mensen vermoord in het eerste gangetje meteen links. En ik loop die uit, en loop links naar de uitgang. Word ik vermoord..

In de kamer waar de uitgang zich bevind zullen er inderdaad enkele NOOSE-agenten zitten, schiet deze dan ook best neer. ^_^

In dit filmpje staan er maar 2, terwijl er bij mij een heel team staat.

Dan is dat waarschijnlijk omdat je te traag bent en de NOOSE-agenten die zich rond het gebouw begeven al naar binnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het altijd anders alleen het is nogal lastig om uit te leggen hoe. Ik klim namelijk in een kamertje op een kozijn en daarna spring ik nog een keer en klim ik uit het raam en dan ben ik bijna al bij de truck en dan heb ik nog geen een agent of N.O.O.S.E gezien. Je moet alleen eerst op een ander tafeltje staan om op dat kozijn te springen en dat tafeltje is omringd met allemaal explosieve tonnen en dat kan natuurlijk wel eens misgaan als je bijvoorbeeld wordt beschoten..

Als je het nog niet goed snapt kan ik misschien het wel beter uitleggen op aanvraag, anders leg ik het namelijk uit voor niets.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...