Jump to content

Glitch


XXL-GTA

Recommended Posts

Ik zat op de metrobaan (ondergronds, Algonquin) te rijden met een FIB Buffalo en zie een metro aankomen. Ik raak 'm frontaal, wordt meegesleept en na een tijdje zie ik mijn auto op zijn kant in het niets "drijven". Daarna wordt ik ineens midden op de weg gespawnt, met een 2 star wanted level. Zomaar![/font] :N

't Was raar, meer heb ik niet te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je viel door het level en viel in het niets naar beneden todat je weer automatisch op straat terecht kwam. De wanted was misschien omdat je precies op een agent terecht kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op de metrobaan (ondergronds, Algonquin) te rijden met een FIB Buffalo en zie een metro aankomen. Ik raak 'm frontaal, wordt meegesleept en na een tijdje zie ik mijn auto op zijn kant in het niets "drijven". Daarna wordt ik ineens midden op de weg gespawnt, met een 2 star wanted level. Zomaar![/font] :N

't Was raar, meer heb ik niet te zeggen.

Ontopic: Vreemde glitch! :bonk:

Offtopic:

Beste XXL, om te voorkomen dat voor iedere glitch of bug een topic wordt aangemaakt, is er een Glitches & Bugs topic. Dat topic vindt je hier! :Y

Ook staat het tussen de sticky (vastgeplakte) topics bovenaan de pagina GTAForum.nl - ... > GTA Serie > GTA IV > IV: General

Het beste wat je nu even kan doen is een moderator vragen om dit topic toe te voegen aan het Glitches & Bugs topic. Dat kan je het makkelijkste doen door er één te PB'en. (Persoonlijk Bericht)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op de metrobaan (ondergronds, Algonquin) te rijden met een FIB Buffalo en zie een metro aankomen. Ik raak 'm frontaal, wordt meegesleept en na een tijdje zie ik mijn auto op zijn kant in het niets "drijven". Daarna wordt ik ineens midden op de weg gespawnt, met een 2 star wanted level. Zomaar![/font] :N

't Was raar, meer heb ik niet te zeggen.

hoe kom je aan die fib buffalo?? elke x als ik hem probeer te jatten word ik afgemaakt:P

ik gebruik geen cheats..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op de metrobaan (ondergronds, Algonquin) te rijden met een FIB Buffalo en zie een metro aankomen. Ik raak 'm frontaal, wordt meegesleept en na een tijdje zie ik mijn auto op zijn kant in het niets "drijven". Daarna wordt ik ineens midden op de weg gespawnt, met een 2 star wanted level. Zomaar![/font] :N

't Was raar, meer heb ik niet te zeggen.

hoe kom je aan die fib buffalo?? elke x als ik hem probeer te jatten word ik afgemaakt:P

ik gebruik geen cheats..

Waarschijnlijk gebruikt hij wel cheats.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet makkelijk, maar je schiet gewoon totdat je een FIB Buffalo ziet, die steel je en dan rij je naar jouw parkeerplaats, parkeer je 'm en pak je je SuperGT ofzo en dan rij je je wanted level eraf. Het koste wel een paar keer proberen, maar ik moest en zou alle law vehicles hebben. Of als het je niet boeit als je doodgaat dan parkeer je 'm en ga je dood, dan is hij er nog steeds (vanzelfsprekend)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...