Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 help me als ik namijlijk een gangwar start bij de vuurtoren in los santos dan komen de ballas onderwater en kan ik ze niet vermoorden dit is al 3 keer gebeurt en nu is het gebied van niemand :huh: weet iemand hoe je zon gebiet terug krijgt en hoe je de ballas ventjes weer boven water krijgt alvast bedankt mathiz Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Als je gangwar doet daar,moet je niet op het strand staan maar op de weg die ook paars is.Of op het strand maar niet de dicht aan het water.Ik had dat namelijk ook steeds voor Reageren
Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 okay ik ga het proberen maar nou is hij nog steets van niemand :ph34r: Reageren
corvie Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 als je zo'n groeppie vijanden ziet erop schieten. dan begint er ook zo'n war Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) als je zo'n groeppie vijanden ziet erop schieten. dan begint er ook zo'n war neeee, ga weg, dat MEEN je niet... :blink: ik denk ook dat hij dat nog niet wist, aangezien je pas gebieden kan veroveren na de missie waarin je voor het eerst gebieden moet veroveren. Dus HOE hij het moet doen zaltie denk ik wel weten, het lukt alleen niet, das wat anders... Dus idd, zoals gezegd op straat gaan staan, kunnen ze niet in het water belanden EDIT: Hoe zo begint er dan trouwens OOK zo'n war? Op welke andere manier denk jij dan nog meer een gangwar te beginnen? Bewerkt: 27 februari 2005 door Mister Fuji Reageren
Pablo Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) ik deed het met een bazoeka, maar je kan ook in het water springen en dan gaan zwemmen dan kan je ze meelokken richting het strand, ze gingen bij mij niet het strand op maar als je in het gedeelte van het water gaat waarin je kan staan kan je ze ook afknallen ps heele vervelende bug edit: @ GTA BOY hij bedoelt bij de vuurtoren, denk ik, want daar had ik deze bug een paar keer Bewerkt: 28 februari 2005 door Pablo Reageren
gta boy Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 bedoel je het stuki met die 3 brugen ik stond daar achter op een muurtje en toen kon ik ze vanaf daar af knallen met de sniper Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 als je zo'n groeppie vijanden ziet erop schieten. dan begint er ook zo'n war stuurt on nodige dingen... ik had dit ook voor en was met bazookas in het later aan het richten op de rode stippen en ze gingen niet dood maar je moet inderdaad wel op de wegen gaan staan.. <_< Reageren
Tmzom Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Jups dat is de enige oplossing Reageren
Mathiz Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ja mensen het is me al gelukt want ik vond het raar toen het gebied van niemand was liepen mijn gangsters er ook rond :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 he dat had ik ook dat de gangs onderwater zaten dan moet je op ze richten dan killen Reageren
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 he dat had ik ook dat de gangs onderwater zaten dan moet je op ze richten dan killen met een sniper???? :huh: Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Denk met een sniper ja Waar anders mee Reageren
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Denk met een sniper ja Waar anders mee dat is ook een goeie vraag maar weet je hoe diep het is wil ik ze raken dan komen ze richting mij en dan moet ik steets verder over de rand en als ik in het water val dan schieten ze op mij en ben ik weer loos Reageren
THUNDER Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ik deed het met een bazoeka, maar je kan ook in het water springen en dan gaan zwemmen dan kan je ze meelokken richting het strand, ze gingen bij mij niet het strand op maar als je in het gedeelte van het water gaat waarin je kan staan kan je ze ook afknallen ps heele vervelende bug edit: @ GTA BOY hij bedoelt bij de vuurtoren, denk ik, want daar had ik deze bug een paar keer wil het ook niet als je met je UZIricht?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.