samin00 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 heej iederen dit klink misschien wel een beetje dom op een gta forum maarr... ik denk dat als ik saints row 2 heb gespeelt en ik denk dat die 100x beter gaat worden dan gta iv kijk maar op gamed.nl preview van saints row 2 en ik denk dat ik van af dan saints row fan word in plaats van gta fan dit wou ik gwn even melden Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik denk hoogstens ietsje beter of slechter. Het lijkt me niet dat hier zoon geweldig groot verschil in gaat zitten. 100X zal misschien in de volgende eeuw zijn. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik heb er stukje van gezien op tv. Zag er wel okay uit. Ga ik denk wel kopen als ik gta IV uitgespeeld heb, maar dat is nog niet voorlopig Reageren
Carl-J Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) kijk als je kijkt naar de sfeer en de graphics van saints row, die ik persoonlijk meer op gta sa vind lijken , dan heb ik toch het idee dat GTA IV veel beter is en zonder GTA had Saints Row nooit bestaan uberhaupt het speltype Zandbak-games niet en waarom denk je dat Saints Row 100 keer beter word dan GTA IV? dat wil ik dan wel weten.... en hoe kun je je mening bouwen op een previeuw? zonder dat je het zelf hebt gespeeld ik wacht met smacht op je antwoord Bewerkt: 2 juni 2008 door Carl-J Reageren
Dieko Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) heej iederen dit klink misschien wel een beetje dom op een gta forum maarr... ik denk dat als ik saints row 2 heb gespeelt en ik denk dat die 100x beter gaat worden dan gta iv kijk maar op gamed.nl preview van saints row 2 en ik denk dat ik van af dan saints row fan word in plaats van gta fan dit wou ik gwn even melden Dus jij denkt dat Saints Row 2 in de eerste week al 6 miljoen exemplaren gaat verkopen net als GTA 4?? Bewerkt: 2 juni 2008 door Dieko Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 overdrijven is ook een vaak Ja Saints Row ik gewoon naamaak van gta zoals hiervoor ook werd gezegt zonder gta had saints row ook niet bestaan dus Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik denk dat ik hem ga kopen maar beter als gta wordt saints row NOOIT gta: saints row: Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 SR is kut gta ruled gewoon. en dat zal niet veranderen denk ik! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik denk dat GTA beter blijft, en is. Maarja dit kan voor iedereen verschillen he. Maar 100x is wel overdreven toch. Reageren
Rebellion Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Dus jij denkt dat Saints Row 2 in de eerste week al 6 miljoen exemplaren gaat verkopen net als GTA 4?? Dat hoeft niet, SR2 kan best beter zijn dan GTA 4 en minder verkopen. Dat hangt van het publiek af. Mensen die SR een k*t spel vinden, hebben het denk ik niet gespeeld. Het komt namelijk op hetzelfde neer als GTA. Begrijp met niet verkeerd; ik vind GTA ook beter, maar Saints Row mag er ook best zijn en het is zeker geen k*t spel. Reageren
dynastus Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 heej iederen dit klink misschien wel een beetje dom op een gta forum maarr... ik denk dat als ik saints row 2 heb gespeelt en ik denk dat die 100x beter gaat worden dan gta iv kijk maar op gamed.nl preview van saints row 2 en ik denk dat ik van af dan saints row fan word in plaats van gta fan dit wou ik gwn even melden ten eerste niks overtreft gta en cker geen saints fucking row stik lekker met dat klote spel en wat doe je op het gta forum als je saints row zo geweldig vind stomme klootviool :slotje: BAH hoe kunnen die next gen graphics nou op de ps2en NEEEE hij komt ook niet op de wii,xbox,ds,psp,n64,snes,nes,gamecube Bang dat rockstar verliest zeker... Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 bang dat rockstar verliest? rockstar is de kampioen heef tnog nooit verloren als er iemand komt met iets komt rockstar emt iets beters Reageren
FerryN Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 kijk als je kijkt naar de sfeer en de graphics van saints row, die ik persoonlijk meer op gta sa vind lijken , dan heb ik toch het idee dat GTA IV veel beter is en zonder GTA had Saints Row nooit bestaan uberhaupt het speltype Zandbak-games niet en waarom denk je dat Saints Row 100 keer beter word dan GTA IV? dat wil ik dan wel weten.... en hoe kun je je mening bouwen op een previeuw? zonder dat je het zelf hebt gespeeld ik wacht met smacht op je antwoord Poets je ogen maar eens flink op! SR zag er al beter uit dan GTA SA. Ik ga denk ik ook SR2 halen, vond SR opzich best goed, en was niet 1-2-3 uittespelen. Maar denk dat SR2 ietsje slechter is, maar zal zeker vermakelijk zijn Greetz Reageren
Destilios Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Offtopic: wat zit iedereen toch te zeiken over hier hebben we wel moderators voor. het klopt dat dit topic mischien beter ergens in games geplaats kan worden. en meteen hem de huidvolschelden is ook weer overdreven hij mag toch ook zijn eigen mening hebben net zoals julie allemaal een mening hebben dat gta iv de bom is.. je hebt gewoon andermans mening te respecteren ontopic wat ik nu van sr2 heb gezien lijkt het me wel een vette game met veel variatie maar de graphics van gta iv vind ik toch wel veeel mooier en ik heb sr 1 ook nog nooit gespeeld dus weet ook niet hoe die was maar ik wacht wel af. Maar 1 ding is zeker ik haal sr2 wel want het is net als gta iv gewoon een toffe zandbak game Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 kijk als je kijkt naar de sfeer en de graphics van saints row, die ik persoonlijk meer op gta sa vind lijken , dan heb ik toch het idee dat GTA IV veel beter is en zonder GTA had Saints Row nooit bestaan uberhaupt het speltype Zandbak-games niet en waarom denk je dat Saints Row 100 keer beter word dan GTA IV? dat wil ik dan wel weten.... en hoe kun je je mening bouwen op een previeuw? zonder dat je het zelf hebt gespeeld ik wacht met smacht op je antwoord Poets je ogen maar eens flink op! SR zag er al beter uit dan GTA SA. Ik ga denk ik ook SR2 halen, vond SR opzich best goed, en was niet 1-2-3 uittespelen. Maar denk dat SR2 ietsje slechter is, maar zal zeker vermakelijk zijn Greetz Het verschil tussen SR en GTA is dat R* altijd nog gaat voor een goed verhaal met een verrassend plot. SR heeft een heel leuk opgezette gameplay, en veel opties naast de verhaallijn. Maar SR zuigt je niet op in het verhaal. GTA blijft voor mij de vooropstaande game vanwege de geweldige storyline, ik wil graag in single player ook wat te doen hebben. Verder, SR heeft zijn eigen stad bedacht. Heeft ook sfeer, maar lang niet zo realistisch als het New York van R*! Ik ga voor het realisme, een ander stelt gameplay voorop. Iedereen zijn eigen keuze. Zoals één van jullie hierboven al riep: Die zes miljoen gaan ze niet overheen met SR2 in de eerste maand, vooral mede omdat de game nu voor het eerst naar de ps3 gaat en dus niet bij alle ps3 gamers al bekend is. Verder, ik heb mijn lol wel in Liberty! Ik vind het niets om twee zandbakgames te hebben, ééntje vind ik genoeg, vooral voor de multi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.